safoll Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Skal til Syden om 14 dager, og skal i denne anledning kjøre nedover til Gardemoen, og sette fra meg bilen der mens jeg er borte. Har egentlig veldig lite lyst til å sette ifra meg S2en min der, i disse "tyveritider". Har allerede hatt forsøk på innbrudd i bilen. Hvordan er det med kameraovervåkning, osv. der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Parkeringshuset rett utenfor Gardermoen er kameraovervåket, og stedet patruljeres hyppig av parkeringsvakter. Det koster riktignok en kvart arm å parkere der, men det er det verdt! Parkeringsplassene lengre unna (de som skyttelbussene frakter passasjerene til og fra) er mindre sikret, men kameraovervåkning der også. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Parkeringshuset rett utenfor Gardermoen er kameraovervåket, og stedet patruljeres hyppig av parkeringsvakter. Det koster riktignok en kvart arm å parkere der, men det er det verdt! Parkeringsplassene lengre unna (de som skyttelbussene frakter passasjerene til og fra) er mindre sikret, men kameraovervåkning der også. Ok, det vil si her? : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Jeg har parkert ved Nordlandia en gang, men ellers parkerer jeg på parkeringshuset rett utenfor ankomst/avgangshallen. Nå bor jeg kun noen få mil fra Gardermoen og kunne tatt toget rett inn til flyplassen, men parkeringshuset rett utenfor flyterminalen er tryggere enn din egen garasje. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Jeg har parkert ved Nordlandia en gang, men ellers parkerer jeg på parkeringshuset rett utenfor ankomst/avgangshallen. Nå bor jeg kun noen få mil fra Gardermoen og kunne tatt toget rett inn til flyplassen, men parkeringshuset rett utenfor flyterminalen er tryggere enn din egen garasje. Ok, går ut ifra at parkeringsmulighetene er skiltet, når jeg kommer dit. Er det stor forskjell i pris, når det gjelder ved Nordlandia og ved ankomsthallen? Ser på nettsidene at det koster 800,- for 8 dager, ved Nordlandia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 http://www.europark.no Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Ok, går ut ifra at parkeringsmulighetene er skiltet, når jeg kommer dit. Er det stor forskjell i pris, når det gjelder ved Nordlandia og ved ankomsthallen? Ser på nettsidene at det koster 800,- for 8 dager, ved Nordlandia. Sommertilbud i P-huset ved terminalen/ankomsthallen: 1 uke: 550,- (før 850,-) 2 uker: 790,- (før 1350,-) Tilbudet gjelder innkjøring i perioden 01.07-14.08. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Appropo (eller hvordan det skrives) parkering på gardermoen der.. Hørte en historie om en som hadde hatt en splitter ny audi og parkert den der under 2 ukers syden tur, når han kom tilbake sto nøklene i døra på bilen. :pimp Tviler på at det var sant men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Vi hadde akkurat bilen der i 3 uker, gikk HELT fint :) Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 sikkert trygg parkering på gardermoen, men er vell ikke så lurt å opplyse om at det kommer til å stå en S2 i 2uker på gardermoen. er ikke alle her inne som har like gode intensjoner. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 kom nettop hjem fra syden jeg .. og jeg parkerte hos bruttern min i oslo og tok taxi jeg .. gratis parkering.... (selvsagt ble det dyrere da taxi er dyrt :P) men fy faen mye slit jeg sparte.. ble levert rett til døra med all bagasjen.. myye enklere Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 eller så kan du få disse til å parkere bilen din.... GT-parkering Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaLarsen Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Veit noen som fikk fraststjålet bilen sin mens den stod på langtidsparkering på gardermoen. Veit ikke hvem parkering det var. Bilen blei funnet igjen i rutinekontroll i oslo av alle ting, lurt å kjøre rundt i stjålet bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6Bjørn Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Parkeringshuset rett utenfor Gardermoen er kameraovervåket, og stedet patruljeres hyppig av parkeringsvakter. Det koster riktignok en kvart arm å parkere der, men det er det verdt! Parkeringsplassene lengre unna (de som skyttelbussene frakter passasjerene til og fra) er mindre sikret, men kameraovervåkning der også. Jeg parkerte med min M635 der oppe for et par år siden var bare vekke i to dager men det var lenge nok til att noen forsøkte å bryte seg inn. Det var også innbruddsforsøk i flere biler. Så jeg stoler ikke helt på den overvåkningen der oppe. Siter BMW Entusiasten <----> BilTips.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Jeg parkerte med min M635 der oppe for et par år siden var bare vekke i to dager men det var lenge nok til att noen forsøkte å bryte seg inn.Det var også innbruddsforsøk i flere biler. Så jeg stoler ikke helt på den overvåkningen der oppe. Da har du vært meget uheldig og tydeligvis en glipp i systemet. Jeg har en kompis som er vakt der, så episoden din hører med til sjeldenhetene, ifølge statistikken å dømme. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg