Øyvind Ryeng Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Alarm, takst på bilen og delkasko er fortsatt en god tyveriforhindrer. Verden vinner nemlig ingenting om den stjeler en forsikret bil; i.e. Karma. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Nå blir jo dette Off Topic siden det var lenge siden, og på gamle gardermoen tror jeg, men jeg og far skulle hente bilen på parkeringsplassen og jeg nytrykka alltid på dørhåndtaket selvom jeg visste det var låst men jaggu så var døra åpen. Jeg spurte da om det var han som hadde åpna døra, men det var det ikke. Så etter å ha kikka litt rundt så var det tydelige tegn på at bilen vår hadde blitt kjørt med mens vi var borte.. Så man vet aldri, men det er vel såpass seriøst. Hvertfall i den parkeringsplassen nærmest terminalen tror jeg Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg