Gå til innhold

740'n min har fått ny lakk =)

Ranger emnet

tosk

Anbefalte innlegg

Da ble den kawagrønn da =) blir kvite felger snart, men de er inne til lakk, tok ikke sjangsen på å lakke de selv, fikk de pulver lakkert, mye mer holdbart =)

Så ber jeg dere legge G O D T merke til fram fangern, noen som ser den stripa midt på, lr de ribbene på siden? neppe, for de er støpt igjen me glasfiber, syntes d ble MYE tøft =) så er d add on da, men side skjørta å vingen å lister å speil etc, er ikke med på bilde her pga d er bare noen timer etter den ble støv tørr :)

beklager dårlig bilde (mobil)

740_min.jpg

fått tatt et til av fronten i sol lys, kult uten ribber ja?

fronten.JPG

skal se å få lagt opp flere bilder av den før å under lakk, men er en kompis som har de, kommer sterkt tilbake =)

- V O L V O -

Motormekaniker hos http://www.cylmo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble frekt detta!;)

kawagrønn+hvite felger=MMM!

en ting jeg stussa litt på, hvorfor sparkla du ikke igjen lyktepusser'ne med det samme..? greit nok de er der med hensikt, men utseende først er det ikke det..!?:P

lykke til videre:)

hehe joa jeg tenkte på d, men så ble d bare glemt, så så jeg d når jeg maskerte bilen:P så får ta de snart!

- V O L V O -

Motormekaniker hos http://www.cylmo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen felger blir det da? compomotive? Ser hvertfall xtremt bra ut med kawagrønn og hvite felger...slik som den KRH(?) 242'n.

Når du nevner KRH, han har faktisk en en kawagrønn 740....dog ikke med hvite hjul.

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider