Gå til innhold

Mitt lille prosjekt...

Ranger emnet

KennethB

Anbefalte innlegg

er det forsterkere det du har i bagasjerommet. i vertfall så blir det en maffig bil den skal vell på gatebil den. har ikke så rå stereo jeg da to ti tommere å en forsterker. pluss en liten kasse med to mindre høytalere som jeg ikke vet hvor store. litt rart sagt. kjører 240. skal legge ut bilder når jeg finner ut åssen jeg sender fra mobilen til hotmailen min.

1995 modell Insane 200SX S14

Har Fått en liten front skade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen nye bilder... Har vært litt sløv til å legge ut i det siste... Sorry!

IMG_5938.jpg

WhenIwas.jpg

Fjernisratt1.jpg

Må ha kontoll på utstyret vettu... :)

Verktykasseferdig.jpg

Grei utnyttelse av hatthylla?

Hatthylleferdig4.jpg

Hatthylleferdig2.jpg

Midtkonsoll.jpg

Dashsistetest.jpg

Flere bilder kommer etterhvert... Dash'n og resten av interiøret blir forhåpentligvis klart til Rudskogen...

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fet bil ass. jeg tror jeg ligger et stykke etter deg der. har bare to ti tommere å en grei forsterker. jeg har 240 da, men det er 240 ¨å 740 som er kulest. gleder meg faktisk til å komme på gatebil. har ikke fått lagt inn bilder ennå. må få sendt dem fra mobilen først. så får vi se. men jeg er en dårlig konkurent mot deg.

1995 modell Insane 200SX S14

Har Fått en liten front skade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hei hei, alle sammen!! Har vært utrolig sløv med å legge ut nye bilder den siste måneden, men det har vært bygging døgnet rundt! Var i Oslo og kjempet om NM-tittelen i helga, og det gikk hur bra som helst!! Ble Norgesmester i klassen Pro/expert unlimited! Og til helga setter jeg kursen mot Athen, hvor EM avholdes neste helg!! Skal legge ut litt bilder både av bilen og fra turen når jeg kommer hjem i november...

Mvh

Kenneth B.

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider