Gå til innhold

Mitt nye stereoanlegg..

Ranger emnet

KennethB

Anbefalte innlegg

Hei hei, alle sammen!! Har vært utrolig sløv med å legge ut nye bilder den siste måneden, men det har vært bygging døgnet rundt! Var i Oslo og kjempet om NM-tittelen i helga, og det gikk hur bra som helst!! Ble Norgesmester i klassen Pro/expert unlimited! Og til helga setter jeg kursen mot Athen, hvor EM avholdes neste helg!! Skal legge ut litt bilder både av bilen og fra turen når jeg kommer hjem i november...

Mvh

Kenneth B.

du får ha en god tur til hellas kenneth! kommer til å bli ett mareritt å sitte her hjemme!

ps: du har vel skifta innsugs pakningen på volvoen? har ikke ville tatt turen til hellas med innsuget fult av volvo tape!! :drive2

Cosworth,the search for power.

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

He he he... Den er byttet, og det var på høy tid! Var en smule morken... Volvo-teipen funka den, gikk an å kjøre fort da også... :coplight

huff ja,det er helt sant! lenge siden snuten har stoppa så mange biler med så mye dekor på en gang tror jeg! sur var de faen i meg også! skjønner ikke det,de sammla jo inn 32000kr til stats kassa på 10min. det må jo passe bra i disse julebord tider... :pisser:

Cosworth,the search for power.

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusser litt på den forbikjøringa dem hadde, og om de i det hele tatt kan ta alle på ei måling... Men,men... De lo da når jeg sa at jeg antagelig var skoløs før j passerte Elverum hvis jeg skulle gå hjem... :) Men han nordlendingen var litt Clint Eastwood i begynnelsen...

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider