DjViper Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Har 1000m på bilen min som avogtil bestemmer seg for IKKE å virke..kan slå dem på å dem virker, slår jeg dem av og s¨å på igjen er det stor sjanse for at dem ikke virker?!!Hva kan være feilen?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Har 1000m på bilen min som avogtil bestemmer seg for IKKE å virke..kan slå dem på å dem virker, slår jeg dem av og s¨å på igjen er det stor sjanse for at dem ikke virker?!!Hva kan være feilen?! Kontaktfeil? Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XTwisted Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Ta og skift pærer!! har du prøv d? kan være at pæra er ødlagt,men når du setter dg inni bilen så rister du sånn at trådene inni pæra slår seg sammen igjen og virker.Men når du slår av og på igjen så virker d ikke fordi trådene ikke sitter sammen lenger Har du koplet over rele??? kan være reelet som er gone!!!! sjekk jord og batteri tilkobling X-Twisted ..::TEAM RÅDEBANK RACING::.. Siter Eat Sleep Drift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg