Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Mai 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2002 Originally posted by magzmod Knallbra pr :D Jeg var en tur oppom ringbanen istad, for å titte på -- Kvalifiseringsheat fredag kl. 10.00 - 18.00 -- som det står på sidene til ndrg. Har lyst til å se litt fete dragz jeg! Men man får vel drøye til i morgen... C ya! Sløvt av meg at den siden ikke fjernet, det du fant var annonseringen fra Drag Challenge 2001. I helgen kjøres det bare lørdag og søndag. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Mai 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2002 doh :cool: Burde vel ha vært noe program der ja... så ikke på datoen jeg, bare at det var drag! Hva slags priser opererer dere med denne helgen da? Greit å si ifra til andre som skal oppover.. Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2002 Originally posted by Bjørn Vidar Pedersen Sløvt av meg at den siden ikke fjernet, det du fant var annonseringen fra Drag Challenge 2001. I helgen kjøres det bare lørdag og søndag. Er det bare å komme opp å titte på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Mai 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2002 Originally posted by magzmod doh :cool: Burde vel ha vært noe program der ja... så ikke på datoen jeg, bare at det var drag! Hva slags priser opererer dere med denne helgen da? Greit å si ifra til andre som skal oppover.. 100 på lørdag og 100 på søndag, tribunebillett koster 50 kr. pr dag. Hele depotet er åpent for publikum hele helgen. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg