endorfun Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 så denne i kveld, noen som har noe info eller flere bilder? Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Jeg tror heller dette er en 68' Pontiac Firebird. Camaro har ikke riller på sidene bak dørene. Og ser at den store chrome-fangeren foran. Kan se at det er 68' modell for den har ikke delt sidevindu slik som 67' modellene har. Ekke sikker men syns jeg så denne til salgs for ikke så lengesiden. Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Ligner på en av de bilene som folka i molde har holdt på med. Ikke usannsynlig at du så den tilsalgs nei. Jeg har sett den i olso-området selv også, i forrige uke. Er vel antagelig solgt til oslo da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet August 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Da har jeg endret topicen dingo84, takker. fikk ikke sett fronten og prøvde å kjenne den igjen på bakre quarterpanel. skamrå er den uansett! Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethh Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Det der er Jan Olav Moe`s 68 Firebird. Den har nok ikke stått til salgs, han er fra Molde området men bor fortiden i Oslo. Min bror sto for ombygningen av den og jeg har stått for lakkeringen av bilen. Utrolig fin bil som du kan se mer av på vår hjemmeside: http://www.moldestuket.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Liker den der ass! Lå bak den på 4 juli her for et par år siden! Nydelig kjerre!:D Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Camaro er bare en utrolig pen bil!! Trodde et øyeblikk det var ''Egon'' dekal i vinduet:p Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg