Gå til innhold

vidarj - Toyota Hiace 2.0 Hiclass

Ranger emnet

vidarj

Anbefalte innlegg

Sitter en Boost Controller i motoren, denne gir meg ca. 15 hk ekstra, så vi har regnet ut at det er ca. 130-135 hk i kjerra

:pimp

*kremt* Boostkontroller tukler med turbotrykk... Noe du ikke har...:heyyou Dessuten var boostkontrolllere justerbare sist jeg klådde på en.. ;) Sånn ellers er det jo artig at du skal bygge hiace! Det gikk en ganske tøff slik en i Hortenstraktene for noen år siden. Mener å huske det var den som hadde 3sgte (2,0 turbo) fra Celica... zzzzleeper sombrero

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

*kremt* Boostkontroller tukler med turbotrykk... Noe du ikke har...:heyyou Dessuten var boostkontrolllere justerbare sist jeg klådde på en.. ;) Sånn ellers er det jo artig at du skal bygge hiace! Det gikk en ganske tøff slik en i Hortenstraktene for noen år siden. Mener å huske det var den som hadde 3sgte (2,0 turbo) fra Celica... zzzzleeper sombrero

Ja det med boostcontroller skjønte ikke jeg heller. Ikke noe turbo her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du kanskje fått deg tidenes mest driftsikre ungdomsbil, så selg den for all del ikke, da den har mye større praktisk verdi enn du tror.

Fattern har selv 2 stk 4x4 Hiacer (2,4L Diesel) å de har aldri vært noe problemer med. Jeg har også en ex-russebil stående på gården som nettopp tippa 400 000km!, å enda like god.

En Hiace er en idiotsikker bil, kanskje en av tidenes mest undervurderte konstruksjoner! Så ikke ødelgg den med motorendringer.

+ At du har RWD, fin å slenge ut ræva med :D (Skal si deg det er mange som titter en ekstra gang da det kommer en Hiace på skrens (Erfaring :p)

Skal du gjøre noe med den så pimper du den opp inni. Å ang anlegg så har du GOD plass til å få det verste av det verste, for ikke å snakke om TV/PS2 osv.

Litt passende bilder..

Her, ex russebilen vår:

russebil21.jpg

Hiace på bane :D

hiacepbane.jpg

:hammer

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eyecandyracing har mekket en custom front til hiace, dette blir verdens feteste bil, kjørte den selv en god del på rudskogen i sommer, den gikk som et helvette, kjempemorsom bil, og har planer om å skaffe meg en sånn som vinterbil, 4x4diesel :P

dette er en kjempebil, men alle de pengene du spytter inn i hiacen, kan du jo spare til en tic om det er det du vil ha, men, jeg mener du skal gå for Acen, maken til syk bil finner du ikke! (ta en titt på http://www.eyecandyracing.no - eller send de en mail for bilder.)

kjempe bil dette! cheers

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha jævla artig film:D:D:D:D

skal sies att den filmen ble lagd for ca. 3 år siden og var mitt første verk...

kvaliteten på filmene går oppover vertfall og det som engang het "Vi slutter ikke å burne før det gnistrer" heter nå "Flaming Wheels" hehe

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Angående denne ''boost kontrollern'' Det er en slags Chip... Vi fikk den av en kar far min kjenner, og vi benka den faktisk til 130...

Den her hakke en dritt med Turbo å gjøre, er bare et penere navn...

I tilegg har jeg nå hjemmesveisa eksos fra midten og ut...

Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda*

Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti

Lenke til kommentar
Del på andre sider