Gå til innhold

vidarj - Toyota Hiace 2.0 Hiclass

Ranger emnet

vidarj

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Angående denne ''boost kontrollern'' Det er en slags Chip... Vi fikk den av en kar far min kjenner, og vi benka den faktisk til 130...

Den her hakke en dritt med Turbo å gjøre, er bare et penere navn...

I tilegg har jeg nå hjemmesveisa eksos fra midten og ut...

Oki.. Så da skal jeg kalle turboen min for katalysator da, siden det er et "penere" navn? Kall en chip for en chip... Det er en vesentlig forskjell på en datakomponent og en mekanisk ventil... well Og.. Har dere virkelig tatt ut en standard hiacemotor og satt den i benk for å chippe den 15 hk? Det hørtes ut som mye jobb for lite resultat..... :wonder

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bilen min da. Har tenkt å skape en annerledes ungdomsbil av den siden det er en gave fra min far og jeg ikke har råd til Volvo 240 enda.

Planer for denne bilen

Effektanlegg, nye kammer, rustbehandling av kaosseri, lakkering i Oransje metallic, eller Grønn metallic, Øyelokk, Lettmetal felger, stor stereo, og Seng eller sofa bak.

Sitter en Boost Controller i motoren, denne gir meg ca. 15 hk ekstra, så vi har regnet ut at det er ca. 130-135 hk i kjerra

:pimp

+ Toyota Hiace Hiclass 2.0 m. boost Controller, ca. 135 hk

Honda Mt-5 moped, blodtrimmet

= :hammer

Som det ligger i ordet BOOST CONTROLLER,så snakker vi om og kontrollere et TRYKK... Da denne bilen IKKE har turbo,har den helller inget trykk man kan justere. Sikker på at det ikke var på MT-5 en du hadde boostcontrollen a :)

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
  • 6 months later...