Dr_S Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Jeg lo mer av eselet her..hahahahhahahha Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Tenkte jeg skulle nevne at vi her på Bilforumet har vår egen, tilsvarende legende eller hva dere vil kalle det, bare i videoform, som er produsert utallige remakes av, og postet på humorsider og andre forum over hele verden. Noen som husker han? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Tenkte jeg skulle nevne at vi her på Bilforumet har vår egen, tilsvarende legende eller hva dere vil kalle det, bare i videoform, som er produsert utallige remakes av, og postet på humorsider og andre forum over hele verden. Noen som husker han? :D Syrehue eller hva? Huff, er så lei av den filmen... puke Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Jonte var vel et "offer" for denne typen modding også :P bildet av han i golfen sin.. hehe Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Titeln säger allt. ^^ Muahahaha... Hansy is the shit! xD (JAG HAR GJORT DEN! :D) Hahah..du klarte ikke la være,Dennis..! :P Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Augu tråden :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg