DiNGo Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 I fjor sommer, da amcar-vårsleppet var over, reiste vi hjem igjen og filma go'bilen. Jeg hadde en kamerat av meg til å kjøre her, siden jeg hadde ikke lappen da på grunn av utsettelse.. Kan si å ha bilen var en god trøst.. Hadde den med på "mekken" på skolen og alle ville være med å skru. Den hadde et forgasserproblem og noe rusthull i bakskjermer og en smule skjev front.. Men ellers var den en drøm for meg. Skru opp lyden.. hør på den lyden. Original amerikansk V8, og god rock'n'roll. Damer og herrer, jeg presenterer "Bad Boy" 1977 Trans-Am 6,6 Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 I fjor sommer, da amcar-vårsleppet var over, reiste vi hjem igjen og filma go'bilen. Jeg hadde en kamerat av meg til å kjøre her, siden jeg hadde ikke lappen da på grunn av utsettelse.. Kan si å ha bilen var en god trøst.. Hadde den med på "mekken" på skolen og alle ville være med å skru. Den hadde et forgasserproblem og noe rusthull i bakskjermer og en smule skjev front.. Men ellers var den en drøm for meg. Skru opp lyden.. hør på den lyden. Original amerikansk V8, og god rock'n'roll. Damer og herrer, jeg presenterer "Bad Boy" 1977 Trans-Am 6,6 Hva heter den første sangen i filmen..? Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Pen bil. Filmen ble litt lang. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Hva heter den første sangen i filmen..? Det er Jerry Reed som spiller den første låta.. han spiller trailersjåføren i filmen. Sangen heter "Eastbound and Down". Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOFSOE Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Bare digger bilen i Smokey And The Bandit 1. Bilen manglet en vesentlig ting. Og det er ørnen på panseret. Ellers så er dette en av mine drømme biler. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg