pettergutt Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Vil bare vise stigebilen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Vil bare vise stigebilen min hahaahahahaha der var dagen min komplett..... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 hahahaha bare husk å dra på brekket :D:D:D :roll: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 hahahaha bare husk å dra på brekket :D:D:D :roll: haha kan ikke la vær og le av kommentarene dine momo ahahahhaha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Du får håpe arbeidstilsynet ikke dukker opp når du står i toppen :nono: Stakars deg hvis kjerringa plutselig skal på butikken og du stå i toppen der :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet August 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Du får håpe arbeidstilsynet ikke dukker opp når du står i toppen :nono: Stakars deg hvis kjerringa plutselig skal på butikken og du stå i toppen der :rolleyes: Konebilen står vedsiden av;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Konebilen står vedsiden av;) hehe... det var smart.... :cool: Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Konebilen står vedsiden av;) du sendte vel kona opp i stigen å du vel..hehe Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 ......men hvorfor ? Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet August 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 ......men hvorfor ? Har ikke lift. Og skulle opp for å fikse noe på et gatelys. Det vingla litt øverst, men jeg tror det var trygt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Denne var gasnke drøy må jeg si. hehe.. Hvor digg var følelsen i toppen sier jeg bare.. Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Vil bare vise stigebilen min er du gal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablito2k Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 haha nice :P :pray Siter Don't Kill Me If Im Wrong ;) Audi 90, 2.2E 86' :pray *hobbyprosjekt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Hva man ikke gjør for å få seg en uføretrygd..... imstupid Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 å DJIZES! :hvaskjera Holdt på å le meg skakk her (litt overtrøtt..)! Trodde først du bare hadde støtta stigen på bilen, men neida! :hammer Du hadde jaggu laga deg en stigebil! :D "man tager vad man haver" :thumb Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg