Gå til innhold

bakhjulstrekk

Ranger emnet


rpm-racing

Anbefalte innlegg

LSD standard på hiace? Visste jeg ikke... Tøft hehe

 

Option på gamle, standard på nye. Mener det var 4wd utgaven av den gamle som hadde sperre. Vet ikke helt sikkert, men tror det er den gamle akselen som passer over med litt jobb. tercel/Corona4wd/corolla4wd har samma sperre/aksel som AE86. +/- bremseutstyr.

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett ett par i japan som drifter mye med den Mitsubishi lancer EX turbo eller noe sånn husker ikke helt hva den heter. har den også på ett spill. men uten om det har jeg egentlig verken sett eller hørt noe serlig om den.

Noen som vet om de er og få tak i her i norge? skulle veldig gjerne hatt en sånn en. Er jo faktisk mitsubishi med RWD.

 

EDIT: Fant bilde av noen lignende greier på cardomain. http://www.cardomain.com/ride/816649

Lurer på om det er denne modellen. noen som vet noe om den bilen?

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

 

 

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett noen drifte med den (linker?), men fant først ut om bilen da jeg spilte Sega GT 2002 (Xbox), da det var en av mine første biler. Vant faktisk dugelig med den, men i det spillet var det så godt som umulig å drifte etter min mening.

 

ok. nei har ikke noe link, men er ett lite klipp på high octane overboost. også var det ett annet sted jeg så en sånn drifte. men husker ikke hvor er en stund siden.

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

 

 

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER du sikker på dette? Jeg hadde 99/00 Hiace... og den oppførte seg slettes ikke som om den hadde sperre...

 

 

Skal ikke garantere det nei.. Kanskje bare i senere tid? Men de jeg har kjørt hadde det alle sammen.. Og det var de kjipeste modellene.. Diesel uten turbo, etc. Og omtrent samma år som din. Er forresten brems, ikke sperre. Og uansett er det mange av de som har det :)

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lånte mutterns 1982 starlet myye da jeg fikk lappen, den var litt slapp og kjip, men var morsom å herje med på gress og grus :) skikkelig overstyrt og fin, tror den vil være veldig lett å drifte med litt effekt, 200hk og sveisa sperre feks? 2.0 cosworth motor kanskje? :).

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lånte mutterns 1982 starlet myye da jeg fikk lappen, den var litt slapp og kjip, men var morsom å herje med på gress og grus :) skikkelig overstyrt og fin, tror den vil være veldig lett å drifte med litt effekt, 200hk og sveisa sperre feks? 2.0 cosworth motor kanskje? :).

 

 

Vet ikke helt om sveisesperre er så ideelt på starlet som faktisk er baktung.. Den vil kanskje "pløye" litt mye?

 

Cossiemotor tror jeg blir trangt.. Wankel er kanskje en bedre ide?

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om sveisesperre er så ideelt på starlet som faktisk er baktung.. Den vil kanskje "pløye" litt mye?

 

Cossiemotor tror jeg blir trangt.. Wankel er kanskje en bedre ide?

 

joda :), liker det jeg, biler som er baktunge er mere overstyrte enn biler som er framtunge forresten.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår