Gå til innhold

Bilsport Action Meet 2005, Mantorp Park!

Ranger emnet


Razer

Anbefalte innlegg

Nok en stor helg for norsk drifting!

 

Her tok Fredrik Sørlie/brutters seieren i konkurransen, såvidt jeg vet foran Kenneth Moen. Det var flere svensker med, men disse klarte selvfølgelig ikke å henge med våre norske helter:D

 

Bilder, film og sikkert rapport fra sjåførene kommer snart! ;)

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nok en stor helg for norsk drifting!

 

Her tok Fredrik Sørlie/brutters seieren i konkurransen, såvidt jeg vet foran Kenneth Moen. Det var flere svensker med, men disse klarte selvfølgelig ikke å henge med våre norske helter:D

 

Bilder, film og sikkert rapport fra sjåførene kommer snart! ;)

 

knallbra! :)

 

Bare jeg som syns det er rart at Finland og Sverige har driftingkonkurranser, men det er bare nordmenn som vinner? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knallbra! :)

 

Bare jeg som syns det er rart at Finland og Sverige har driftingkonkurranser, men det er bare nordmenn som vinner? :)

 

Ikke så rart egentlig. Spesielt svenskene er mer opptatt av alle formalitetene enn å trene, så da blir det jo så som så ;)

 

Når det er sagt, dette var en fet dag. Jeg fikk prøvd bilen masse på den lille kjeglebanen. Ikke spesielt heftig, men en fin-fin shakedown for en bil som ikke gikk som den skulle på vei nedover. En fancy LEN boost controller (hull i slangen til wastegaten :D) hjalp på ladetrykket, så det fungerte sånn noenlunde ;)

 

Paralelldrifting og pardans med Kenneth var sinnsykt fett :D

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår