Gå til innhold

Bilsport Action Meet 2005, Mantorp Park!

Ranger emnet


Razer

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gratulerer FSR! (og moen da, som akkurat vant i finland) Endelig "Return of the kamikaze drift show" ?? Stilig å se at du og har fått noen sponsorer nå (Sølve blandt annet)

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer FSR! (og moen da, som akkurat vant i finland) Endelig "Return of the kamikaze drift show" ?? Stilig å se at du og har fått noen sponsorer nå (Sølve blandt annet)

 

Takk takk. Var gøy å kjøre litt igjen. Kenneth og jeg har ikke kjørt twin drift på to år, og dette var min debut med bilen. Herlig at det funket så bra :D

 

normal_IMG_2790.JPG

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk. Var gøy å kjøre litt igjen. Kenneth og jeg har ikke kjørt twin drift på to år, og dette var min debut med bilen. Herlig at det funket så bra :D

 

normal_IMG_2790.JPG

 

Men den sladden du hadde der sammen med Kenneth var vel også den eneste du fikk til i Paris-svingen eller??

Jeg var faktisk glad for at du ble reddet av kenneth når du begynnte "oppvisningen" , for da var jeg nesten flau over å være norsk..

Men "donut-dancen" så bra ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den sladden du hadde der sammen med Kenneth var vel også den eneste du fikk til i Paris-svingen eller??

Jeg var faktisk glad for at du ble reddet av kenneth når du begynnte "oppvisningen" , for da var jeg nesten flau over å være norsk..

Men "donut-dancen" så bra ut..

 

Takk for det. Føler vel ikke akkurat at jeg ble reddet av Kenneth, men mener du det så er det vel lite jeg får gjort med det. Vet at jeg ikke fikk til de to-tre første turene, og at jeg gjorde noen småfeil underveis.

 

Men i motsetning til de fleste andre som var der, så driter ikke jeg penger. Ikke har jeg råd til å kjøpe en WRC bil, og ikke har jeg råd til å ta inn en bil til flere hundre tusen fra utlandet. I stedet kjøpte jeg en bil i England for 9000 spenn. Før mantorp hadde jeg ikke kjørt bilen mer enn to runder på Rudskogen. Det du så helt i starten av oppvisningen var mao første gang jeg driftet bilen på tørr asfalt, og paralelldrifte med Kenneth har jeg kun gjort en gang tidligere - i 2003...

 

I tillegg fikk jeg ikke mer enn 0.6 i ladetrykk, så jeg hadde vel knapt nok 170-180 hester, noe som innebar at jeg var nødt til å ligge på turtallssperra på andre gir rundt absolutt hele svingen. Dog stilte jeg i det minste opp bilen FØR svingen, noe jeg og Kenneth var alene om.

 

Så før du slenger med leppa, gi meg ETT eksempel på noen andre i Skandinavia som har driftet så tett som Kenneth og jeg gjorde - på første forsøk...

 

Bare vent til vi få trent et par ganger, så skal du få se twin drift som aldri før ;)

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så før du slenger med leppa, gi meg ETT eksempel på noen andre i Skandinavia som har driftet så tett som Kenneth og jeg gjorde - på første forsøk...

 

Bare vent til vi få trent et par ganger, så skal du få se twin drift som aldri før ;)

 

Tviler ikke et sekund :) Men det er jo altid noen som klarer å fokusere på det negative da... som f-eks at det tar et par forsøk å bli vant til ny bil........ :watchout

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så før du slenger med leppa, gi meg ETT eksempel på noen andre i Skandinavia som har driftet så tett som Kenneth og jeg gjorde - på første forsøk...

 

Bare vent til vi få trent et par ganger, så skal du få se twin drift som aldri før ;)

 

 

Har ikke sagt noe negativt om twin driftingen deres jeg, så tøfft ut den gangen jeg så på og det stemte bra for dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sagt noe negativt om twin driftingen deres jeg, så tøfft ut den gangen jeg så på og det stemte bra for dere..

 

Takk takk. Skal fikse laderykksproblemet til neste gang, samt rekke å trene på fredag slik som de andre. Når jeg kjørte utpå første gangen så var det bare for å kjenne på bilen og banen og ikke en del av oppvisningen ;)

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår