Bullitt_Mustang Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Så en rød Ferrari 360 Modena i Trondheim i dag, den var parkert på parkerings plassen utenfor Pirbadet. Den sto ved siden av en svart Chevrolet Corvette C5. Tok et bildet av den som jeg skal prøve å legge ut snart. Så også 5 forskjellige Porsche Cayenne i dag, så det ble en fin dag. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantab Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 hmmm, offshore vm spiller vell en liten rolle her :pray Siter www.melhusgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Gjør nok det ja. Så den bilen i dag også, var vel noen som var på Offshore VM. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg