Gå til innhold

Badlook

Ranger emnet

lars-frr

Anbefalte innlegg

Hei har kjøpt meg en Golf 2, ganske fornøyd med den.

Men det jeg har lyst til er å ha en skikkelig Madlook foran, ikke bare en liten stripe over lyktene , men skikkelige greier som jeg har sett på noen av golf ene jeg har sett spess golf 3 og 4..

jeg vil også fjerne midtlyktene slik at jeg kun har de 2 store lyktene. Hvordan gjør jeg alt dette og hvor får jeg kjøpt delene..

post-1966-13804851048053_thumb.jpg

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fjerne lyktene i midten er enkelt, bare å ta av grillen (lyktene i midten sitter fast i grillen) så setter du på en grill for 2 lykter.

Norsk bildelsenter, autospar, tuning.no selger deler til golf og de skaffer sikkert det du trenger.

Eller så er det jo en haug av utenlandske butikker med godsaker til Golf ;)

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil beholde de lyktene jeg har ,, unntatt de i 2 i midten..

Men det jeg vil er å feste på en skikkelig badlook "ting " foran,, Så et bilde her forleden som var drit fett , men finner ikke tilbake tl det bilde..

Hvis noen her kunne lagt ut noen bilder av Golf 2 men badlook så hadde jeg blitt glad :)

Og hvor mye koster det å kjøpe...

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg vil ha ja..

Men hvor kjøper jeg den , har sett på mange sider men fant bare vanlige små...

Kunne noen gi meg en link,, helst norsk.. ?? :)

Og hvor mye koster en slik og hvordan montere den...

Men for at jeg skal ta ut 2 lykter , trenger jeg da ny grill ?? Slik at man ikke ser de to hullene der lyktene satt...???

Og igjen koster det mye..

Er 18 år og har ingen peil på bil , men er klar for å lære..

Nettopp fått min første bil .. :)

post-1966-13804851060827_thumb.jpg

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dei kaller det for panserforlenger eller grill list! jeg kjøpte min på tuning.no kostet vel 600-700kr,man fester det i panseret den grill lista som er heilt bein festest vel i grillen!

når du har badlook list må du modifisere litt den spaken som holder panseret fast etter du har opnet det, jeg bøyde vekk den kanten der dinna spaken henger seg fast når du opner pansere, du får ikke fingrene under til å dytte spaken vekk!

nokken som har gjort nokke anet??

Driving Is Noting Without Control

-Audi A4 Turbo Quattro

xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert)

xGolf 2 gti turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen Böse Blick (Grym blick) kvar på min Golf sålde den i höstas förra året och köpte mig ett vanligt ögonlock istället tröttnade på den och tyckte det såg bättre ut med ögonlock!!

Den Fetaste Böse Blicken är den som Mattig har... Var den jag hade på min bil och det var också en sån som satt på den guldfärgade på bilden...

Huvlyft.jpg

Tar hem dessa från tyskland och säljer för 500sek Finns i antingen GFK= Glasfiber eller ABS= Svart mjukplast... GFK är ju att föredra då den är hård och går att foga samman med huven/Pansaret

Lenke til kommentar
Del på andre sider