Gå til innhold

Styling til audi 80 S

Ranger emnet

tricket

Anbefalte innlegg

[FONT=Arial Narrow]Er det noen som har peiling på sotet baklykter til audi 80? Og diverse styling.[/font]

trykk på meg for lykter tror han skal ha til din bil. Kvaliteten på det han lager er helt topp og prisen er det ikke noe å si på. men du tror ikke helrøde baklykter kanskje kunne vært penere? cheers

Når det gjelder styling så er det greit å holde det litt enkelt. ungå RS fanger og sølv torshov netting i grillen, blir fort litt for mye på en slik bil.

Sleng ut noen bilder av Audien da cheers

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei.

Soting av baklykter kan du gjer sjøl, vist du har litt peiling på kossen ein sprayboks skal håndterast. på mobilsentrum.no kan du kjøpe sotespray for lykter. Eg gjorde de på min 80 2.0E 93mod. Demonterte lyktene, vaska dei med rødsprit og lakkerte 3 eller 4 lag. kan eventuelt legge ut nærbilder av lyktene

Link til min bil på Superstreet Haugesund sitt forum: http://www.gatebiltreff.com/PHPBB/viewtopic.php?p=27322#27322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Soting av baklykter kan du gjer sjøl, vist du har litt peiling på kossen ein sprayboks skal håndterast. på mobilsentrum.no kan du kjøpe sotespray for lykter. Eg gjorde de på min 80 2.0E 93mod. Demonterte lyktene, vaska dei med rødsprit og lakkerte 3 eller 4 lag. kan eventuelt legge ut nærbilder av lyktene

Link til min bil på Superstreet Haugesund sitt forum: http://www.gatebiltreff.com/PHPBB/viewtopic.php?p=27322#27322

Likte ikke helt de svarte baklyktene, tror helrøde hadde vært bedre, men for all del hold sote sprayen unna audien da lykte lakken fort blir "blast" (matt) og ikke kommer til å se ut for fem øre etter 2år!

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis du i det hele tatt vudrere å ha stota baklykter på bilen din, syns jeg virkelig du skulle bruke de ekstra kr å la et proft lakkfirma ta seg av jobben..

da slipper du atte lyktene blir seende helt grusomme ut etter en stund som de gjør med sprayboks..

har selv proff lakka baklys i sort.. syns det kler bilen å dette er bra gjort, så ikke noe å si på utseende på lyktene

Lenke til kommentar
Del på andre sider