docsist Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Hei. hvem va dere kjører med AT? åssen erfaringer har dere, hvor mye ladetrykk kjører dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240stig Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Jeg kjører B23AT. Dellorto 40mm. Stort sett gode erfaringer, enkel og grei måte å hente ut endel hester på, god respons. Viktig å få dysa opp gasserne riktig og få alt ordentlig tett, min er jævla følsom på falskluft/lekkasjer. Minus er som alle veit bensinforbruk. Gjennomsnittlig 1,6 l/mila men så liker jeg å bruke gasspedalen også da.. Lader nå bare 0,6-0,7 bar på grunn av at bensinpumpa mi ikke klarer mer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Jeg kjører B21AT med modda gulkork gasser, 530 topp, VX kam, ET stempler, M-råder. Kjører 0.9kg, funker det. Men det er litt lugging da jeg har justert med en sånn pysventil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet August 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 modda gul-kork? åssen bygde du om den? tenkte å bruke en std.At gasser jg har liggende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 modda gul-kork? åssen bygde du om den? tenkte å bruke en std.At gasser jg har liggende du bytter dysen Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet August 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 er d alt? vil den ikke lekke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg