scorpiobabe Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 heisann for alle dere som ennå ikke har fått det med seg så er det STREETMEET på SKEDSMOHALLEN som ligger i LILLESTRØM 27.8 KL 21.00 håper på masse folk og godt humør:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Endelig ei som skjønner riktig klokkeslett :) Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Endelig noen som klarte å lage en tråd med ordentlig emne! :pray :pray :pray Jeg kommer vett! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet August 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 hehe så nå får vi håpe folk leser denne og får meg seg riktig tid og dato:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 For de som ikke vet hvor Skedsmohallen er, så er stedet Lillestrøm. Fint om du kan redigere posten din Angel heyyou Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Her er film og bilder fra treffet !! :D Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blinklys Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 hadde kjørt til skedsmo jeg så lett etter skedsmohalen...hmm assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 hadde kjørt til skedsmo jeg så lett etter skedsmohalen...hmm assman vel skedsmohallen ligger i lillestrøm men nå er jo det i skedsom komune:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 For dere som ikke vet hvor det er.. http://www.visveg.no eller http://www.gulesider.no assman assman :ass :thanks Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Hvis man søker på Skedsmohallen på begge de nettstedene så kommer det opp ''Ingen treff'' men man kan jo da ta åråsen som et stopp punkt! de ligger jo så og si like ved! kart ikke det beste bildet men man ser sånn halveis i værtfall :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 hva med at folk møtes ett sted som er mer kjent og kjører sammen oppover? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 hva med at folk møtes ett sted som er mer kjent og kjører sammen oppover? klokt sagt av deg.mere kan ikke jeg fortelle når det allerede er lagt ut kart. er ikke mange som veit hvor det er men det er nok ikke min feil.men det er lett og finne det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 ta og møt opp på shell på strømmen eller no sånn da...hehe det veit i hvertfall de fleste hvor er!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 klokt sagt av deg.! ironi eller? hihi... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 ironi eller?hihi... haha den der tok jeg:D:D nei det var ikke det:D sant:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg