wicky124 Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 okda skal ikke le av deg;);):) jeg vant...hihihi....MUAHAHAAAA(=ond latter!) men tror vi skal slutte nå ellers får vi vel bare kjeft for OT prat... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 hehe kanskje like greit.ja du vant men ikke neste gang:D men over til streetmeet igjen!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 hehe kanskje like greit.ja du vant men ikke neste gang:D men over til streetmeet igjen!:D aint gonna be a next time..hihi.. ja streetmeet ja..utsatt en uke..hmm..bestemt hvor det blir kebab? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 :offtopic FY! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 aint gonna be a next time..hihi..ja streetmeet ja..utsatt en uke..hmm..bestemt hvor det blir kebab? LS i lillestørøm :) mmmmmmmmmmmmmmm eller Minutten. mmmm :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 minutten garantert:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluepassion Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 jeg skjønner ikke hvorfor ingen her inne som bor i skedsmo området tenker på parkeringsplassen på plantasjen??????? nærmere e6 kommer mann ikke. men, det hadde jo vært litt dumt å parkere på en plass hvor det ikke er noen naboer og det er lett å komme seg til. Siter 2005 vw passat 1,9 TDI 4motion "exlusive" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 jeg skjønner ikke hvorfor ingen her inne som bor i skedsmo området tenker på parkeringsplassen på plantasjen??????? nærmere e6 kommer mann ikke. men, det hadde jo vært litt dumt å parkere på en plass hvor det ikke er noen naboer og det er lett å komme seg til. jeg foreslo det tidligere, men det var visst bom der.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 jeg foreslo det tidligere, men det var visst bom der.. Ja, mener de har det jeg også... Men skedsmohallen er greit =) Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Right On Street Finals kjøres på Gardermoen 27 -28 og da er det jo mulig å slå to fluer i en smekk, Right On på dagen lørdag, Skedsmohallen på kvelden og eventuellt Right On på søndag igjen. Ta med en hjelm så kan engangslisens løses på banen. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet August 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 smart tenkt:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Right On Street Finals kjøres på Gardermoen 27 -28 og da er det jo mulig å slå to fluer i en smekk, Right On på dagen lørdag, Skedsmohallen på kvelden og eventuellt Right On på søndag igjen.Ta med en hjelm så kan engangslisens løses på banen. Hadde helt glemt at det var drag den helgen. Takk! Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 haha stille blitt på denna tråden a;);) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 27 er jo på lørdag.. Drekker jo på MUSIKKFESTIVALEN på Bjørkelangen den dagen da..? Jeg får kanskje lappen på fredag, så ikke sikkert jeg skal drikke allikevel.. Hvis jeg står på oppkjøringa, så kanskje jeg kommer "glidendes" i familiebilen min.. :D Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Gjelder denne dagen enda eller ? Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg