Gå til innhold

Streetmeet SKEDSMOHALLEN 27.8 KL 21.00

Ranger emnet

scorpiobabe

Anbefalte innlegg

Oki... hvis dere skal være med, så er vi sikkert i vinger senest 19.40, se etter en svart, raklete golf IV.. hæhæ.. thats me... :hammer

Så nå får hele gjengen her bare be om pent vær i morgen kveld....

Mon tro hvor mange som faktisk kommer da???? :fire:

Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!!

98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421

Powered by http://www.dreamtm.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 363
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir nok bra i morgen, virker som det kommer masse folk. En liten ting til dere som har planer om å drikke(og jeg vet at dere kommer...) kan dere IKKE kaste flaskene deres overalt, finn heller ett sted hvor bilene IKKE kjører til flaskene deres. Og til dere alle som kommer, hvis det skulle komme litt regn, ikke stikk med engang da, sånn som dere gjorde på valle hovin. Gi streetmeet og norge en sjanse...

Drive corsa is cool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki... hvis dere skal være med, så er vi sikkert i vinger senest 19.40, se etter en svart, raklete golf IV.. hæhæ.. thats me... :hammer

Så nå får hele gjengen her bare be om pent vær i morgen kveld....

Mon tro hvor mange som faktisk kommer da???? :fire:

hvor reiser dere fra? vi er 2 passater og 1 a3 som skal oppover fra kongsvinger. vi hadde planlagt å reise fra kongsvinger rundt 8 tia, men kan ikke dere møte oss på statoil rundt kvart på 8 da, så reiser vi innover.??

audi a3 er tingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis detta været holder blir det trangt om plassene ved skedsmo hallen ja... :wave

ja, det blir kjeempe bra treff i kveld hvis været holder, folk må huske å te med varme klær da, så vi kan holde på leeeeenge :D

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brutter og noen kompisser og resten av fetsund folket kommer mest sannsynlig innover.. Vi er vel en 15-20 biler eller noe..

Er kolonnekjøring fra Fetsund "Sentrum" (Burgern) mellom 20.30 for de som har lyst å henge seg på..

vi er et par folk fra sørumsand... kanskje vi henger oss på

88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk

96 Audi A4 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen bare fortelle meg nøyaktig hvor og når så kommer jeg!!! hellothere For jeg vil se grombiler...

noe mer som skjer denne helga mens vi er i gang?? :rolleyes:

kom på shell på strømmen kl 2045, kolonnen går nedover kl 2100 ca.

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider