Speedy=) Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Er det noen fler enn Shell Strømmen og "Burgern" i Fetsund? Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrykladdina Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 :( sick Skulle gjerne kommet, hadde gledet meg, Men kom ut fra sykehuset i dag. Så å gå med lunge betennelse der er vel ikke så smart Siter play the life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Det var synd.. Du får ha god bedring da også får du kose deg med filmene og bildene som kommer fra streetmeetet de nærmeste dagene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Il be there with the most expensive RX7 in Europe :) Når begynner det foresten, har ikke helt fått med meg det Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 hvor reiser dere fra? vi er 2 passater og 1 a3 som skal oppover fra kongsvinger. vi hadde planlagt å reise fra kongsvinger rundt 8 tia, men kan ikke dere møte oss på statoil rundt kvart på 8 da, så reiser vi innover.?? Jeg møtes opp på statoil iallefall :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RefinemenT Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 ALLE SOM SKAL REISE I FØLGE MED KONGSVINGER FOLKA MØTER PÅ LANGTIDS PARKERINGA PÅ STATOIL (kongsvinger) KLOKKA 19.30! se her for kart sånn ca;) Siter audi a3 er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Fælt til mas da så tilig om morran??? :( Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RefinemenT Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Fælt til mas da så tilig om morran??? :( slapp av *ti tegn* alacocaina Siter audi a3 er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Lille spirrevipp lol Nok OT men jeg er iallefall på statoil i 7 tiden. Vaske litt bil først :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielroising Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Hey! Kommer sannsynligvis i min lille hvite Mazda Turbo Miata/MX5.... men lurer på om det blir noe felles-cruising enten i området lørenskog/lillestrøm osv. eller ned mot byen og gjennom sentrum? Hadde vært fett hvis mange ble med på noe sånn circa rundt midnatt eller noe....!!!? -Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RefinemenT Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Lille spirrevipp lol Nok OT men jeg er iallefall på statoil i 7 tiden. Vaske litt bil først :) vasking tar vi på unox (g5?) ;) Siter audi a3 er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 kom på shell på strømmen kl 2045, kolonnen går nedover kl 2100 ca. Mvh Erik Møter opp på shell rundt 8tiden hvis ikke før, tenker jeg blir med kolonnen nedover er noe usikker på hvor det skal være cheers Offtopic: Hørt noen rykter om nachspiel på Shell på Strømmen litt seinere på kvelden? noen som kan bekrefte dette? hellothere Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 vasking tar vi på unox (g5?) ;) Ok da er jeg der klokka 7 da. Så får jeg noe gasolin på bilen min også :) Men må kjøre dama til legen 17.45 så håper bare det går fort. Hvis ikke så tar jeg dere igjen på veien ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stubb Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 kolonna fra Fetsund, Burgern går litt etter 20.00, hvertfall oppmøte klokka 20.00.. har hengt opp noen lapper så spennende å se om det kommer folk å henger seg på Siter * Subaru Impreza WRX STI -Volvo 240 Turbo prosjekt -Ford Fiesta Sport 01 -Volvo 850 R -Volvo 740 Gl, Volvo 740 "R",-Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Hva menes med et nachspiel med tanke på biler? hvordan foregår det? står man parkert med parklys da eller..? :hammer Men folk møtes på Shell Strømmen ca 20.45? trangt der a gitt... Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg