Chriz CivicMan ;) Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Skal i bryllup den dagen der jeg da, så jeg SLAPP !!! :hammer Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Hvis man søker på Skedsmohallen på begge de nettstedene så kommer det opp ''Ingen treff'' men man kan jo da ta åråsen som et stopp punkt! de ligger jo så og si like ved! kart ikke det beste bildet men man ser sånn halveis i værtfall :D Veien heter LEIRAVEIEN ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 hva med at folk møtes ett sted som er mer kjent og kjører sammen oppover? Ja, hvor vil i så fall folk møtes? Vi fra Oslo kan veien regner jeg med. Angel_Girl: Du har ikke oppdatert topic'en med LILLESTRØM som jeg ymtet frempå hellothere Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Blir det noe til at vi møtes på shell, i nord gående retting? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MB_Anderz Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Jeg dukker sikkert opp. Tar det som en liten apertiff til søndagens Japmeet! cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 haha den der tok jeg:D:D nei det var ikke det:D sant:D best det esse..hihi..hmm... synes alle skal møtes på.....? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Skal ikke se bort i fra at jeg og noen kamerater stikker innom. qp, a3, supra, s14a+++ Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Skal i bryllup den dagen der jeg da, så jeg SLAPP !!! :hammer Regner med at du mente at du slapp bryllupet?? :D StreetMeet er viktigere.. Det må vel de du skal til skjønne.. Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 skal ikke se bort i fra at jeg kommer luskende en liten tur med noen andre 3'ere Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Skulle gjerne kommet, men den dagen er Bad'roc i Kristiansand :driving Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Søren...bror tok jo med seg sin nyinnkjøpte Porsche 911 (85-modell) opp til Trondheim nettopp. Hadde jo vært så konge å komme dit med den :hammer Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 hehe den derimot skjønte jeg ikke hehe notin var bare meningen at noen andre skulle quote den og skrive ett sted der de som ikke vet hvor skedsmohallen ligger kan møtes... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Altså..vet du hvor Norges Varemesse i Lillestrøm ligger hen da? Isåfall: Når du kommer ut av Rælingstunellen, kjører du mot Lillestrøm i rundkjøringa. Så kan du svinge av mot Fetsund i neste rundkjøring. Så kommer du etterhvert til en rundkjøring, da kjører du mot Trondheim (E6). Så kjører du altså rett fram i en ny rundkjøring som kommer, så tar du neste til høyre. Da ser du Skedsmohallen. Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 :wave WHIIII!!! :D Can't wait!!! Men... Er på parkeringsplassen der sant?? Noen fra kløfta,jessheim eller rundt heromkring som skal dit....? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 hvi det var meg du pratet til veit jeg utmerket hvor skedsmohallen ligger. bor der nesten jo :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg