Chosen Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Da sees vi sikkert der ;) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 angelgirl: Nå roter du "litt". Det var jo wicky som ikke visste hvor det var hen, og som skrev innlegget over mitt? assman hellothere Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MB_Anderz Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Hvis Wicky ikke vet hvor det er hen, så trenger han ikke komme! :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 angelgirl: Nå roter du "litt". Det var jo wicky som ikke visste hvor det var hen, og som skrev innlegget over mitt? assman hellothere hehe jeg rotet kanskje litt hehe.får skylde på at jeg er trøtt hehe.. :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Hvis Wicky ikke vet hvor det er hen, så trenger han ikke komme! :hammer synes jeg ser en liten subrano i grøfta snart jeg..hihiihih... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MB_Anderz Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 synes jeg ser en liten subrano i grøfta snart jeg..hihiihih... Ikke før bakken er dekt med englestøv.. Eller? Eehhh... Hvis du ikke har planer om å velte meg? :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Ikke før bakken er dekt med englestøv.. Eller? Eehhh... Hvis du ikke har planer om å velte meg? :wave vel...når du minst aner det..hihiihiihihihihi.... :deng Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Ikke før bakken er dekt med englestøv.. Eller? Eehhh... Hvis du ikke har planer om å velte meg? :wave Aner jeg en aggressiv stemning her? :p Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Aner jeg en aggressiv stemning her? :p nææææh...er bare andy som er SÅÅÅÅ sjalu på merca mi og saaben min og bimmern min og merca mi..hhihiihhi... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MB_Anderz Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Aner jeg en aggressiv stemning her? :p Nope! Er bare wicky som skulle så gjærne hatt enten 16v'n min, eller 16v'n min eller van'n min eller MB230'n min eller Preza'n min... Moahahaha! :boxing Møtes for en babb en dag kanskje, wicky? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 kommer! :drive2 :win damndamn :naaaws :cab :wave Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Nope! Er bare wicky som skulle så gjærne hatt enten 16v'n min, eller 16v'n min eller van'n min eller MB230'n min eller Preza'n min... Moahahaha! :boxing Møtes for en babb en dag kanskje, wicky? HMM..Har du to stk 16`v?jeg har to mercer..derfor jeg skrev det to ganger..hihi...harru 230 også?let me see :deng hørte at den hadde fått seg noen bulker og greier.... lol...kan ta en babb ja...hmm..må bare få meg fri fra jobben..blærk... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MB_Anderz Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Har 2 stk ja.. En som er til salgs, og en som skal brukes som banebil etter hvert. Blir en 190 DTM from the old days "grønne helvete", fullt DTM kit og dekaler! Blir moro.. :drive2 230 blir solgt i deler, for den ser faan ikke ut! he he.. Si i fra hvis du trenger deler... Men jeg kommer med Prezan og kanskje 16v'n. Må se om jeg får noen sjåfør på den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 :offtopic Kunne ikke sagt det bedre sjæl. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Har 2 stk ja.. En som er til salgs, og en som skal brukes som banebil etter hvert. Blir en 190 DTM from the old days "grønne helvete", fullt DTM kit og dekaler! Blir moro.. :drive2 230 blir solgt i deler, for den ser faan ikke ut! he he.. Si i fra hvis du trenger deler... Men jeg kommer med Prezan og kanskje 16v'n. Må se om jeg får noen sjåfør på den... jeg kan bli sjåfør jeg as :wave hehe...kan kanskje komme og ta en titt på 230..hva er ok og hva er elendig på den bilen?trengte soltak vaier..og elvindu bak..hmm... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg