Gå til innhold

Streetmeet SKEDSMOHALLEN 27.8 KL 21.00

Ranger emnet


scorpiobabe

Anbefalte innlegg

  • Svar 363
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke før bakken er dekt med englestøv.. Eller? Eehhh... Hvis du ikke har planer om å velte meg? :wave

 

Aner jeg en aggressiv stemning her? :p

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope! Er bare wicky som skulle så gjærne hatt enten 16v'n min, eller 16v'n min eller van'n min eller MB230'n min eller Preza'n min... Moahahaha! :boxing

 

Møtes for en babb en dag kanskje, wicky?

 

HMM..Har du to stk 16`v?jeg har to mercer..derfor jeg skrev det to ganger..hihi...harru 230 også?let me see :deng hørte at den hadde fått seg noen bulker og greier.... lol...kan ta en babb ja...hmm..må bare få meg fri fra jobben..blærk...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2 stk ja.. En som er til salgs, og en som skal brukes som banebil etter hvert. Blir en 190 DTM from the old days "grønne helvete", fullt DTM kit og dekaler! Blir moro.. :drive2

 

230 blir solgt i deler, for den ser faan ikke ut! he he.. Si i fra hvis du trenger deler...

 

Men jeg kommer med Prezan og kanskje 16v'n. Må se om jeg får noen sjåfør på den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2 stk ja.. En som er til salgs, og en som skal brukes som banebil etter hvert. Blir en 190 DTM from the old days "grønne helvete", fullt DTM kit og dekaler! Blir moro.. :drive2

 

230 blir solgt i deler, for den ser faan ikke ut! he he.. Si i fra hvis du trenger deler...

 

Men jeg kommer med Prezan og kanskje 16v'n. Må se om jeg får noen sjåfør på den...

 

 

jeg kan bli sjåfør jeg as :wave hehe...kan kanskje komme og ta en titt på 230..hva er ok og hva er elendig på den bilen?trengte soltak vaier..og elvindu bak..hmm...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår