SolbCos Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Tøft :fire: :fire: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lupez Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 får vel ta med willys`n te broren da.. 1942 mod! kommer vel m3 cab fra trøndelag å! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Kommer vel et par karer til fra Oslo cheers Håper på mye fete biler og mye mindre fete :hammer Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Er det flere som gir faen i kebab og kun bryr seg om streetmeet her el?:eek: Måtte bare spørre :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Er det flere som gir faen i kebab og kun bryr seg om streetmeet her el?:eek:Måtte bare spørre :D nææææh.... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 hehe går ann og få i seg litt mat for de som blir sultne da:):) hellothere hva er bedre ann babb da:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Er det flere som gir faen i kebab og kun bryr seg om streetmeet her el?:eek:Måtte bare spørre :D Hadde jeg bare visst hvor kebaben lå henn så skulle jeg tatt meg en jeg, men slik er det desverre ikke :p Skal jeg ta med meg Mercen (Strøken 280SE 1972 uten eksosanlegg :p) eller Audien (qp)? Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Hadde jeg bare visst hvor kebaben lå henn så skulle jeg tatt meg en jeg, men slik er det desverre ikke :p Skal jeg ta med meg Mercen (Strøken 280SE 1972 uten eksosanlegg :p) eller Audien (qp)? hehe er ikke vanskelig og finne fram og det er sikkert ikke få spm skal babbe så det blir nok ikke noe problem:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOLKE Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Hadde jeg bare visst hvor kebaben lå henn så skulle jeg tatt meg en jeg, men slik er det desverre ikke :p Skal jeg ta med meg Mercen (Strøken 280SE 1972 uten eksosanlegg :p) eller Audien (qp)? INGEN FARE.... LILLESTRØM SENTRUM BESTÅR AV 1 GATE.... STORGATA.... Den finner du sikkert frem til.... Og da stopper du der det står en haug av rånere med trynet fullt av babb.... hehe!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Er det den gata som er stengt fra kl.00.00? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOLKE Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Er det den gata som er stengt fra kl.00.00? Deler av gata stenges 00.00 ja.... Den delen som er utenfor utestedene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 hmm det går også ann og parkere nerme og gå til babb sjappa.det er ikke langt og gå lissom:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MB_Anderz Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Er så tøft å se en tråd om StreetMeet , og alt som står i den er om KEBAB ... :respect Ikke OT det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOLKE Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Er så tøft å se en tråd om StreetMeet , og alt som står i den er om KEBAB ... :respect Ikke OT det? Ja for kebab kan vi jo ikke spise hver dag ellers i året.... hehe!! Var med på dette kebab pratet tidligere selv, men føler at det ikke er så mye å si mer enn at ja jeg er med på en babb.. så holder det liksom. Så mer bilprat.... Hvem kommer? Hva slags biler? osv.... Masse muligheter ved skedsmohallen... Stor parkering, lang slette (blindvei) og litt grusplass.... Blir sikkert gøy detta!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Er så tøft å se en tråd om StreetMeet , og alt som står i den er om KEBAB ... :respect Ikke OT det? hvis folk vil avtale og babbe så må de da få gjøre det.syns du man skal lage en egen trå om det eller :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg