Gå til innhold

Streetmeet SKEDSMOHALLEN 27.8 KL 21.00

Ranger emnet


scorpiobabe

Anbefalte innlegg

  • Svar 363
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg veit ikke hva jeg kommer kjørende med... Kan være alt fra Mitsubishi, Chrysler til BMW. Det er også muligheter for at jeg blir nødt til å sitte på med noen andre.... Blir uansett sikkert kjempekoselig :hug: hehe...

 

Håper det kommer noen skikkelig spreke biler, så folkens sørg for det cheers

 

Speedy

99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit ikke hva jeg kommer kjørende med... Kan være alt fra Mitsubishi, Chrysler til BMW. Det er også muligheter for at jeg blir nødt til å sitte på med noen andre.... Blir uansett sikkert kjempekoselig :hug: hehe...

 

Håper det kommer noen skikkelig spreke biler, så folkens sørg for det cheers

 

Speedy

 

 

 

HVA MENER DU SITTE PÅ MED ANDRE? :deng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis folk vil avtale og babbe så må de da få gjøre det.syns du man skal lage en egen trå om det eller :hammer

 

:hammer :hammer :hammer

 

Skal spise kebab den kvelden jeg også, men jeg ser på selve meetet på hallen som høydepunktet. Ville bare si i fra på en litt artig måte, men hvis du ikke tok'n, så skal jeg holde kjeft jeg!

 

Dytt så mye farse dere vil i trynet, men avtalen om å ta kebab kan vel gjøres over parfymen av eksos og svidd dekk? :drive2 Jeg avtaler aldri med mine kompiser en uke i forveien om at vi skal møtes å spise kebab! Da tar vi heller restaurant... ;)

 

Noen som advarer kebabsjappene i Lillestrøm/Strømmen om at det kommer en gjeng på 50 stk som skal spise samtidig eller? lol

 

Angel girl: No hard feelings...? Bare drar litt i beinet ditt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte litt rundt i dag, så da at det hang masse plakater om cirkus Merano på skedsmohallen lørdag 20.8 ... hva skjer da? da er vel plassen full av cirkus telt å drit...?

* Subaru Impreza WRX STI

-Volvo 240 Turbo prosjekt

-Ford Fiesta Sport 01

-Volvo 850 R

-Volvo 740 Gl, Volvo 740 "R",-Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hammer :hammer :hammer

 

Skal spise kebab den kvelden jeg også, men jeg ser på selve meetet på hallen som høydepunktet. Ville bare si i fra på en litt artig måte, men hvis du ikke tok'n, så skal jeg holde kjeft jeg!

 

Dytt så mye farse dere vil i trynet, men avtalen om å ta kebab kan vel gjøres over parfymen av eksos og svidd dekk? :drive2 Jeg avtaler aldri med mine kompiser en uke i forveien om at vi skal møtes å spise kebab! Da tar vi heller restaurant... ;)

 

Noen som advarer kebabsjappene i Lillestrøm/Strømmen om at det kommer en gjeng på 50 stk som skal spise samtidig eller? lol

 

Angel girl: No hard feelings...? Bare drar litt i beinet ditt... ;)

 

hehe ja jeg mente det litt morsomt selv:) bare ikke dra for hardt så;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jeg! Men må få noen til å kjøre M3'en for meg da..

 

Kjører gjerne litt M3 jeg ;) Så lenge det er E30 ;)

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hva gjør vi da???? damn også!!!

finne et nytt sted da eller???

 

Jeg har hvertfall ingen planer om at en elefant skal sette seg på bilen min... Kjenner ikke så mange som har elefant rifle liksom...

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parkeringsplassen tilhørende flyplassen på kjeller er vel ikke no voldsomt lurt... Sitter vakter i den jævel bua hele tia regner jeg med..

Var hvertfall folk der når jeg stakk innom 9 om kvelden så regner med de er der hele tia.. Ikke det at jeg vet det men.....

 

Hva med den grå plassen her?! Har bare sett en forholdsvis stor plass når jeg har kjørt over motorveien...

Kan dra innom etter jobb i dag og se om det er no særlig stor plass.. Noen som veit hva som ligger der...?!

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parkeringsplassen tilhørende flyplassen på kjeller er vel ikke no voldsomt lurt... Sitter vakter i den jævel bua hele tia regner jeg med..

Var hvertfall folk der når jeg stakk innom 9 om kvelden så regner med de er der hele tia.. Ikke det at jeg vet det men.....

 

Hva med den grå plassen her?! Har bare sett en forholdsvis stor plass når jeg har kjørt over motorveien...

Kan dra innom etter jobb i dag og se om det er no særlig stor plass.. Noen som veit hva som ligger der...?!

 

Der er det avsperret industri område.

 

Det beste er vell ikea atagelighvis på alnabru. Eller er det blitt avsperret område der også nå?

 

Ellers så har man strømmen storsenter. Der er det ikke like storplass men.

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår