Gå til innhold

Streetmeet SKEDSMOHALLEN 27.8 KL 21.00

Ranger emnet


scorpiobabe

Anbefalte innlegg

hvis det ikke er no særlig sted å være, så er det jo en greit stor plass nedi Fetsund, med kebabsjappe å greier.. Men er vel ikke så mange som gidder å ta turn dit.. Men er en mulighet i hvertfall

* Subaru Impreza WRX STI

-Volvo 240 Turbo prosjekt

-Ford Fiesta Sport 01

-Volvo 850 R

-Volvo 740 Gl, Volvo 740 "R",-Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 363
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ingen som har nøkler til stripa på Fornebu a? ;) Uansett så er det vel et par småstore plasser der som ligger litt avsides??? Ikke det at jeg skal ligge bredt med handlevogna mi men... FWD ;)

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel ta meg en tur jeg også da...

Lenge sia jeg har vært på streetmeet nå...

 

Har peugeot 1007 den uka, Og s2000 et par dager.. Håper det klaffer med s2000, gitt.. onfiredevi Devil

 

Du/faren din jobber vel ikke i sandakerveien a?... Sett en kar med en gul 1007 og en blå s2000 der jeg parkerer om morningen ;)

 

kanskje bare en sammenheng :)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det ikke er no særlig sted å være, så er det jo en greit stor plass nedi Fetsund, med kebabsjappe å greier.. Men er vel ikke så mange som gidder å ta turn dit.. Men er en mulighet i hvertfall

 

Da blir det nok stas på Fet Pizza..

 

KEBAAAAB :bump

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hellerudsletta er jo en fin plass! og utafor veremessa i lillestrøm er det jo også godt med plass, så ligger det sentralt også i forhold til alle kebaba avhengige!

 

Tror faktisk jeg vil støtte Varemessa i Lillestrøm jeg! God plass der :D

92 BMW 325i

94 VW Golf 1,8S

[x] 01 Subaru impreza WRX

[x] 92 BMW 318is

[x] 87 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår