Gå til innhold

Prosjekt 2: Golf Einser (Bruksbilen)

Ranger emnet

DrLaban

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får gratulere med ny bil da!:) 47.000km er ikke galt!:D

Like mange modds på gang med denne som du har hatt på cæbben eller?

Takker :)

Nei, her blir det å holde bilen helt original...bortsett fra massiv senk og noen skikkelig breeeeeeeeeeeeeeeeeeeede felger.

Felgene fra kæbben er bare lånt inntill de jeg skal ha på den er ferdig breddet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil.. FORBANNA irriterende at jeg ikke visste om denna.. jeg bor jo bare en drøy mil unna br.dal :/ men men.. så bilen på våler.. så bra ut.. fet webastosak i midten der? hehe

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Hvem er denna "Polardego"? Finner billige einzere?

Jeg er Polardego, og jeg leter med lys og lykter etter einsere. Kjøper opp de som er bra og selger de videre til noen som er entusiast og vil ta vare på disse.

Einsere er nesten som bobla ble, en kult-bil. Og i så måte har Dr. Laban virkelig funnet seg et bra objekt, men sinnsyk lav km.

Hvorfor ikke jeg har en einser selv? Først er det Quattro, så kommer det nok en einser når jeg finner en som er VIRKELIG bra og velger å beholde selv.

I mellomtiden nyter jeg den tiden jeg har einserne før de blir solgt og pusser litt på "det gode selskab" som er banebil-prosjektet til oss på "Værste"

Tata... hellothere

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, noen som har noen svarte da til salgs? heh,

Forresten dingle, har du bilder av den ytterringen til bbs'en?

Jeg mener å huske at trekka bak i Golf ikke passer bak i Jettaen. Er ikke helt sikker, men mener å huske at jeg prøvde noen trekk fra Golf i den blå Jettaen jeg hadde uten at det var noen suksess. Men foran er det garantert samme.

Skal få tatt bilde av ytteringen så fort som mulig. Ting blir fort glemt. Mye å gjøre på jobben for tiden. Du får mase på meg på MSN dersom jeg ikke får sendt de til deg imorgen ettermiddag :)

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider