boXer Skrevet Mai 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2002 Originally posted by OrbNet Var det noen med en Blå A4 Avant med VF skilter tro? Så ut til å ha det travelt iallefall i retning drøbak ;) -- Orb Net; som er ute av byen i helga Jeg var der i 20tia da var det ikke en eneste bil der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gormie Skrevet Mai 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2002 Hei dere ! Jeg ble faktisk skuffet over oppmøtet idag, gitt ! Det ble tilslutt Era og meg der! Era var der ifra 1800 og jeg kom 1830. Og ingen andre kom, gitt. RS2 ringte meg og samme med Magnus. Vel, jeg tror ikke jeg vil sette igang et fast treff mere, gitt. Da er spillerommet åpent for andre som vil. -- gormie Siter -- Esso, for folk på vei -- -- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull -- -- gm_q @ efnet , using ircN -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2002 Originally posted by gormie Hei dere ! Jeg ble faktisk skuffet over oppmøtet idag, gitt ! Det ble tilslutt Era og meg der! Era var der ifra 1800 og jeg kom 1830. Og ingen andre kom, gitt. RS2 ringte meg og samme med Magnus. Vel, jeg tror ikke jeg vil sette igang et fast treff mere, gitt. Da er spillerommet åpent for andre som vil. -- gormie HVAAAA????? Var det ingen der??? hææææ Men jeg som kommer neste uke da... F**N ass.. Ja ja livet er for kjip....:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2002 :( :( :( :( :( nei nei nei nei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Mai 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2002 Originally posted by gormie Hei dere ! Jeg ble faktisk skuffet over oppmøtet idag, gitt ! Det ble tilslutt Era og meg der! Era var der ifra 1800 og jeg kom 1830. Og ingen andre kom, gitt. RS2 ringte meg og samme med Magnus. Vel, jeg tror ikke jeg vil sette igang et fast treff mere, gitt. Da er spillerommet åpent for andre som vil. -- gormie Detta er rett og slett for dårlig gutter. Her har vi muligheten for masse morrog og nye bekjenskaper og hvem stiller opp... Forumet er tydelighvis ikke klare for detta enda får hvist ta det opp neste sommer. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2002 Originally posted by Era Detta er rett og slett for dårlig gutter. Her har vi muligheten for masse morrog og nye bekjenskaper og hvem stiller opp... Forumet er tydelighvis ikke klare for detta enda får hvist ta det opp neste sommer. Era Ja for gjøre det da.... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg