Gå til innhold

Fox: Nissan Primera 2.0 SE - P10 Prosjekt

Ranger emnet

Fox

Anbefalte innlegg

Hallo Fox! Fint prosjekt!

Skulle ikke du ha bytta bilde på profilen din :D

Velkommen til Primeraland igjen!

Jobber på høgger, demonterte en Sri Tidligere i år.

Har liggende en orginal bakspoiler, den er knekt på midten og bremselyset er derfor ødelagt, men det er er ikke umulig å få fiksa den igjen.

Kan selge den til deg for 250:-+ frakt. Kanskje lurt å sjekke pris på nytt br.lys først, d kan jo fort koste en del kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk takk :) Hørtes ut som en stor jobb ;) Men om du/dere har radiator, begge indre baklyktene (røde/grå), en hel spoiler og el vindusheis høyre bak så er jeg veldig interessert :)

PS: Bildet blir byttet når jeg har ok bilde av nåværende bil ;) Eller at Focusen er solgt

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nettopp en radiator hos veng til 1069 kr(30 % rabatt). Billig søppel som duger. Hvis du er interesert så kan jeg bruke rabatten min der for deg, som sagt det er Veng vi snakker om her.

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

K&N innsats filter selges!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jeg med på ;) Kan forhåndsbetale og komme og hente den. Hvis du fremdeles bor i Ski traktene. Snilt om du kunne ha gjort det

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakkert litt i dag også. Får ikke gjort mye annet siden det regner hele dagen lang. Tok en sjanse og reiv av dørtrekket på dørsidene siden det ikke er så veldig vakkert. Hadde kun noe filt liggende så jeg prøvde. Bytter ut denne med en annen farge så snart jeg får tak i. Blått tror jeg blir bra. Noen syns kanskje at det ble litt mye sølv her men når den sees i sammenheng med resten av interiøret så blir det bra ;)

Hadde vært moro å trukket om hele dørsiden i en tredje farge men tror det blir litt vell mye av det gode.

dorsideforsok.JPG

'98 Audi Cabrio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jeg med på ;) Kan forhåndsbetale og komme og hente den. Hvis du fremdeles bor i Ski traktene. Snilt om du kunne ha gjort det

Jeg snakker med dem imorgen. Regner med at de har radiatoren på lager på fredag. Da kan vi eventuellt treffes i Oslo eller I Ski. Ring meg på dette nummeret imorgen(23144204) rundt kl 10 så vet jeg mer om radiatoren. Vi kan gjøre opp når alt er klart , trenger ikke forhåndsbetale.

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

K&N innsats filter selges!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort guide, siden den ikke kan gjøres lang ;)

Riv av.

Legg den biten du rev av over den nye.

Klipp rundt

Bruk spraylim på den nye biten

Dytt ned kantene med en skrutrekker

Tar ca 10 min på hver dør.

'98 Audi Cabrio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki. Går for det jeg. Blir jo noen hundringser billigere enn han andre. Men har du dørlist høyre side foran og laguna leppe også? (helst den uten hull)

'98 Audi Cabrio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk av hengerfestet i dag. Vinkelsliper er tingen ;) Komm ikke til boltene så jeg kappet av bare litt av den. Så poster jeg ett bilde av dørsiden og renger med å komme med ett nytt bilde av den når jeg vet hvilken farge det blir.

Lett å få av bakfangeren uten å knekke alle klipsa :) Klina på med noe sica flex greier så jeg tror den sitter nå.

hengerfeste.JPG

dorsidegammel.JPG

interiorlakkert.JPG

'98 Audi Cabrio

Lenke til kommentar
Del på andre sider