Gå til innhold

Fox: Nissan Primera 2.0 SE - P10 Prosjekt

Ranger emnet

Fox

Anbefalte innlegg

Har nå trukket om taket. Lot være å feste disse håndtaka i taket. Tok av det foran igjen etter at bildet ble tatt. Har også funnet ut hvordan dørsidene skal se ut. Blir som det nederste bildet men jeg skal lakkere der hvor høyttaleren sitter i svart. Det nederste filten som er limt på sitter bare sånn halvveis siden jeg skal ta det av igjen å lakkere. Derfor det ikke ser så pent ut :)

dorsidev2.JPGdorsidev22.JPGdorsidev3.JPGtakunderdem.JPGtakferdig.JPG

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Først av alt til modderatorer: Ikke flytt denne tråden enda siden det er ett "light" prosjekt som jeg ikke vet hvor mye jeg vil bruke tid/penger på.

Du trekker om og lakkerer halve interiøret i bilen og kaller det eit light prosjekt? :hammer

Ser kjempebra ut! Ståpå!

Nissan Primera P11 98-modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :) Zeph: Blir vel sånn som med den forrige. Tar litt og litt og til slutt ser jeg tilbake og lurer på hvorfor jeg gadd alt sammen ;)

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får komme med en liten oppdattering. Fikk løs skjermen i dag og skal pusse ned den. Så har jeg fått ut dugg i begge blinklysglassene foran. Trukket om alle dørene. Taket er 100% ferdig. Så har jeg egentlig bare pusla med masse tull som å smøre opp div ting. Må ha en sløvedag ;) Pluss at den sløve naboen min driver å spionerer på meg her på bilforumet når han egentlig skal jobbe :hammer Hehe. Ok han fikk løs skjermen da :)

'98 Audi Cabrio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt konge!

Men, et par korte spørsmål..har gått og fundert på det å trekke om en del av innsiden av bilen selv..den er jo liksom mørk nede, og blir lys fra stolpene, og opp i taket. Skulle gjerne hatt det svart her og. Mye jobb å trekke om taket? Og de dør-trekk delene du har byttet ut, er de bare til å skru av? Kanskje forskjellig patent der på P10 og P11 men..

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ut taket rimelig greit og fort. Dørsidene så dro jeg av det gamle og klippet til nytt og la der det andre var og dyttet med en flat skrutrekker nedi sporene. Det er ikke noen skruer det. Alt er en del.

'98 Audi Cabrio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er så og si alle delene på vei.

Fikk tak i mye fra Saggrenda Bilopphuggeri AS.

De er raske til å sende mail og er veldig hjelpsommen.

De har også en hel haug (bokstavelig talt) med Primeraer.

Link: http://www.bruktdeler.com/lister/nissan%20primera.html

Flere bilder av vrakene også der.

'98 Audi Cabrio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var radiatoren på plass. Lot den gå i 15 min (har ikke skilt så jeg får ikke kjørt) og tempen kom nesten opp på midten. Skal la den gå litt mer etterpå. Virker lovende men må ta den en tur på veien før jeg kan si noe mer.

Fikk en almera baklykt eller noe også :(

'98 Audi Cabrio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du kjøpe alt dem har her i byen av deler nå eller? Står tre SRI her. Fikk feste til åpent filter av den ene.. Masse deler som er brukbare.

-94 Omega 2,5 TD dieseldyret

-98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!!

-95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges.

-90 200sx Stage 3

-92 200sx drift/isbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvemontert spoileren. Har også byttet vindusheisen og tatt av den knekte dørlista. Kommet litt vidre ;)

spoiler1.JPG

spoiler2.JPG

'98 Audi Cabrio

Lenke til kommentar
Del på andre sider