Gå til innhold

Fox: Nissan Primera 2.0 SE - P10 Prosjekt

Ranger emnet

Fox

Anbefalte innlegg

Virkelig lekkert! Tøft at du gjør så mye med interiøret, ikke så mange som tørr det har jeg nesten inntrykk av. Du burte nesten ikke sote denna da, sånn at det syns litt;) Fint med en liten toning, etter min smak.

Det eneste jeg klager litt på er, litt kjedelig å laste ned over 4mb i bilder, krystall-klare, men det tar laang tid!

-Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;)

Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Speila. Hvis jeg skal ha de på så soter jeg blinklysa helt svarte.

Det som er dumt er at de originale er elektriske og med varme men det ene har to skruer på toppen (lett å fikse) mens det andre har sprekt og mangler litt plast. Tok ett bilde av grillen som også er under arbeid.

m31.JPG

m32.JPG

grill.JPG

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvemonterte grillen i dag. Må pusses enda litt så er den i boks.

grillensvart.JPG

Har du vurdert å lakkere nettingen i grillen svart?! Smak og behag, men jeg tror det vil se bedre ut. Hvis du ikke er fornøyd så er det bare bruke Transparent Remover. Da blir den helt lik før. Fint at det ordnet med seg Radiatoren. Si fra om det er noe annet du trenger fra Veng.

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

K&N innsats filter selges!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

Har svart netting fra focusen som jeg også kan prøve. Radiatoren fungerer virker det som. :) Veng har ikke sideskjørt til SRI vel? Tror ikke jeg går for pakfeifer sine. Er litt for "vulgære" ;)

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 months later...

Her er det lenge siden jeg har oppdattert.

Har endret første post.

Og her kommer det ferske bilder

Bilen er lavere enn på bildet. Har akkurat sluppet den ned fra jekken.

DSC00455.JPG

Det hvite på ene lykta er bare noe tape rester.

DSC00571.jpg

Med leppe men uten lyktelister, ja helt riktig. Gitteret er løst.

DSC00578.JPG

Akkurat sluppet ned

primerasno2.jpg

Før lakkerte felger, leppe og lister

'98 Audi Cabrio

Lenke til kommentar
Del på andre sider