scb Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Lurer på å kjøpe rep-kit til kaliprene på 240... er det mye jobb å gjøre det sjøl? skulle gjerne hatt sandblåst de å... å lakkert lit slutt=) har hørt om at man kan bytte inn den gamle å få en "ny" sandblåst å¨overhala tilbake, men det er jo noen kroner det lissom... er det no billigere å gjøre sånt sjøl? og er det vanskelig? Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 hvor mange strøk skal det være på de da?en kompis av meg hadde på 6 før de ble bra... Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Det er en kurant operasjon det ja. Men anbefaler deg i å bruke ORIGINALE deler på det der - biltema og bremser hører ikke sammen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 eller så kan du kjøpe byttecallipere hos mekonomen...det er jo litt dyrere men da får du jo noen som fremstår som nye+ rabatt vis du leverer inn de gamle... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 biltema+bremser=hører ikke sammen:D det prøver jeg å si til mine kompiser å, men det vil de ikke høre på... biltema er en del billigere men men.... så får se hva jeg gjør... Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 biltema+bremser=hører ikke sammen:D det prøver jeg å si til mine kompiser å, men det vil de ikke høre på... biltema er en del billigere men men....så får se hva jeg gjør... Kjøpt originalt renoveringssett fra volvo.. det er best og billigst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 oko... er det mye stress å få til ? Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 oko... er det mye stress å få til ? Niks... Det værste er å lufte opp igjen bremsesystemet - det sier vel hvor lett det er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg