Gå til innhold

bilder av delskin

Ranger emnet

Mambo

Anbefalte innlegg

De som satt i V8? Solgt for leeenge siden til kameraten din på volvvo power team. Satt i S60 stoler i den. Men skal kanskje bytte dem ut igjen. Men trenger først og fremst noen nye stoler i blått som skal i bruksbilen min. Er ikke så pene de som sitter der.

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som satt i V8? Solgt for leeenge siden til kameraten din på volvvo power team. Satt i S60 stoler i den. Men skal kanskje bytte dem ut igjen. Men trenger først og fremst noen nye stoler i blått som skal i bruksbilen min. Er ikke så pene de som sitter der.

hmm, vet du hva c70 seter ligger på i .se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke de setene like de som jeg har? Mine er ifra en S60 ifra 2001. Delskinn så kostet dem 5000 og i helskinn 6000! Er vel noe ca det samme men problemet kan være at det ikke finns så mange C70 som er demontert.

ja, jeg har bare to dører!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sette inne bur så slipper du å vippe fram stolene. Skal sette inn bur etterhvert i min og kvitte meg med baksetet. Kan jo ta bilde av det å legge inn her da siden det er svart delskinn. :)

jeg tenkte på å bygge om til 2 + 2 seter..

kan ikke ha mye vekt i bilen, etter senking.. tar jo faen nedi over alt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke lengre om å ha med folk baki. Skal rive ut alt der og bygge det pent svart alt sammen. Usikker på om jeg tar halvbur eller helbur. Men faller nok på helbur tror jeg for det blir kanskje nye motor til vinter eller neste sommer så da er det like greit å overdimensjonere alt så jeg slipper å gjøre det 2 ganger. Men som cruiser bil så skjønner jeg at 2+2 seter blir knall. Jeg kjøpte mine stoler på Jønkjøpng bildemontering. Der har dem iallefall mye Volvo. Skal ringe dem snart og høre om dem har en S60 delebil uten motor og gir ;)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke lengre om å ha med folk baki. Skal rive ut alt der og bygge det pent svart alt sammen. Usikker på om jeg tar halvbur eller helbur. Men faller nok på helbur tror jeg for det blir kanskje nye motor til vinter eller neste sommer så da er det like greit å overdimensjonere alt så jeg slipper å gjøre det 2 ganger. Men som cruiser bil så skjønner jeg at 2+2 seter blir knall. Jeg kjøpte mine stoler på Jønkjøpng bildemontering. Der har dem iallefall mye Volvo. Skal ringe dem snart og høre om dem har en S60 delebil uten motor og gir ;)

uansett hvordan du snur på det, har du to for mange dører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider