ekkoj Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 merklig dårlig priotert. :hvaskjera Ja, jeg vet og skammer meg inderlig... Skal ut tidlig imorgen og straffestramme alt jeg finner av mutterer og skruer på bilen min... hmm bra treff dette. ja så supraen hva litt krasja bak. leit det ass.Hvem sin Supra var det? Eller kanskje lettere sagt hvilken supra? Bilder? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 yep, supran tok kvelden ja :drive2 Sølv JDM med svenske skilt. Var det mye kveld??? :oohh Dro like før dette skjedde... Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 lite plåtskader og et herp hjul.. kjørte hjem med reservehjul på.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Før kjøringa: Midt under kjøringa: Etter kjøringa: Men kanskje det skulle blitt lagd en bildetråd fra ikveld? Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neptan Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Jeg har tatt noen bilder fra treffet. De ligger her :http://photobucket.com/albums/b396/Neptan/ Flere kommer ... Siter [o] Vw Jetta 2007 modell tdi [x] BMW e46 320i [x] Honda Civic HB 97 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Noen som har noen bilder ifra min ? hellothere Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Ahh, fett treff! Fikk kjørt mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Flott treff, men synd DB målinga var så streng! Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Kult treff som altid. Synd det med supraen. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Noen som har noen bilder ifra min ? hellothere har noen få sekunder video av Mustangen din Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 har noen få sekunder video av Mustangen din Fint visst du kunne sendt meg det, jeg har ikke noen bilder eller film fra bilen iår se, utenom de som ble tatt på treffet da :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Bra treff! Akkurat passe med biler. Eneste jeg har å utsette noe på er at det var gulflagg over hele banen med en gang en bil kjørte sakte. Holder med et flagg der bilen er kanskje? Men bortsett fra litt irritasjon pga. flagg så var det knallbra. Fikk driftet masse! Litt kjipt at jeg ikke får bilen til å gå som den skal bare. Skulle gjerne hatt litt mer å møte med på tredje gir. Men skitt samma. Hadde det gøy allikevel jeg. Ser gjerne film og bilder ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Flott treff, men synd DB målinga var så streng! Fikk du ikke kjørt? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Bra treff! Akkurat passe med biler. Eneste jeg har å utsette noe på er at det var gulflagg over hele banen med en gang en bil kjørte sakte. Holder med et flagg der bilen er kanskje? Enig med det! Men bortsett fra litt irritasjon pga. flagg så var det knallbra. Fikk driftet masse! Litt kjipt at jeg ikke får bilen til å gå som den skal bare. Skulle gjerne hatt litt mer å møte med på tredje gir. Men skitt samma. Hadde det gøy allikevel jeg. Ser gjerne film og bilder ;) Jeg skulle gjerne hatt et 2.5 gir jeg... Andre blir litt lavt og tredje blir alt for høyt.. Litt teit når det ligger tre 200sx'er på turtallssperra i 2. rundt langsvingen på rekke og rad. Film kommer, men trengs litt redigering først :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 har bare et bilde jeg, som marius ga meg :P viser noe så uintressant som to biler som kjører spor.. gøy å få testa mot forholdsvis lik bil da :) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg