MercFreak Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Enig med det! Jeg skulle gjerne hatt et 2.5 gir jeg... Andre blir litt lavt og tredje blir alt for høyt.. Litt teit når det ligger tre 200sx'er på turtallssperra i 2. rundt langsvingen på rekke og rad. Film kommer, men trengs litt redigering først :) plagsomt når folk ligger forran og sperrer, dem ser da helt tydlig når folk bak kjører raskere, og burde da helt fint klare og slippe dem forbi... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Kommer film fra meg og. Må bare få noen til hoste den. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 plagsomt når folk ligger forran og sperrer, dem ser da helt tydlig når folk bak kjører raskere, og burde da helt fint klare og slippe dem forbi... Plagsomt når folk ligger bak når man skal drifte også, burde klare å slippe opp litt... :rolleyes: Men fra spøk til revolver: Jeg tror ikke jeg holdt så alt for mange igjen med kjøringa mi aneglsmili , jeg sleit egentlig mer med at jeg tok igjen biler mens jeg kjørte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Plagsomt når folk ligger bak når man skal drifte også, burde klare å slippe opp litt... :rolleyes: Men fra spøk til revolver: Jeg tror ikke jeg holdt så alt for mange igjen med kjøringa mi aneglsmili , jeg sleit egentlig mer med at jeg tok igjen biler mens jeg kjørte. både og. du sto da parkert rett foran meg ut av ene svingen ihvertfall :P Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Den avkjøringa til supra'n ødela mat pausen min. Måtte bare be dem passe på pommes friten min før jeg kjørte ut tauebilen. Så greide han å kjøre inn selv. Eiern tok det imponerende rolig da:D Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Har lagt ut bilder fra Bauda treffet på forsiden. http://www.bilforumet.net Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Har lagt ut bilder fra Bauda treffet på forsiden. http://www.bilforumet.net Til deg som kjører denne 200sx. feeet kjøring. du er ikke redd for og satse i alle fall;) giringa de passa litt dårlig til og sladde i slaktern eller? eller gadd du bare ikke og gire opp? er morro med sånne som deg. fortsett med det.. så lenge bilen din tillater det i alle fall ;). og til alle dere andre også takk får en super dag som publikum :D Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolcoM Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Takk for det.. litt vanskelig å legge den ut i 3.gir i slakteren så da holder jeg heller sladden heeelt ut i 2. gir. syns det funker fint jeg=) Mye bra kjøring.. stå på videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Da har jeg lagt ut film på mediaforumet fra treffet. Legg gjerne igjen en komentar. Her er link : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=84935 Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 ikke no bilder eller film av meg i Land Cruiser'n? Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg