Gå til innhold

CrZy_T

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hvem i all verden har gitt denne idioten rett til å styre og kødde som han vil på Bilforumet??? Han endrer signaturer som det ikke er noe feil med, sletter poster fordi han ikke liker brukeren som har skrevet den osv osv osv osv osv osv osv osv... Er det heller ingen som kontrollerer hva den fanatiske kommunisten driver med????!!!! Det bør kanskje være litt kontroll av hva moderatorene driver med også? Ikke alle mennesker som er like friske i toppen, og har like ærlige hensikter vet dere!!!!

Edit: Hmmm... skal bli moro å se hvor lang tid det tar før kommunistregimet klarer å slette denne tråden også... :hammer

Støtt Bilforumet, bli en kommunist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plikter ikke moderatorer å grunngi sine handlinger her på forumet da? Isåfall skal det være rimelig enkelt å se om noen blir personforfulgt eller om enkelte moderatorer ikke er skikket til jobben sin...

Ser dårlig med begrunnelser for handlingene til CrZy_T jeg i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor var det intet feil med signaturen din, i dine øyne da? Personlig er jeg så dritt lei alle møkkalange og uinteressante signaturer her på forumet, hvor folk absolutt skal legge ut om hele livshistorien sin, om hvilke biler, eksbiler, ekser eller hva F*** de har hatt. Jeg går ut i fra at moderator har hatt grunn til å tukle med signaturen din da han først har gjort det. Pga. unødvendig lange signaturer blir 50% av scrollinga i en tråd bare signaturer...så jeg har skrudd av visning av de for lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor var det intet feil med signaturen din, i dine øyne da? Personlig er jeg så dritt lei alle møkkalange og uinteressante signaturer her på forumet, hvor folk absolutt skal legge ut om hele livshistorien sin, om hvilke biler, eksbiler, ekser eller hva F*** de har hatt. Jeg går ut i fra at moderator har hatt grunn til å tukle med signaturen din da han først har gjort det. Pga. unødvendig lange signaturer blir 50% av scrollinga i en tråd bare signaturer...så jeg har skrudd av visning av de for lengst.

Jeg er helt enig! Den signaturen jeg hadde var kort og greit: http://VOLVOFORUMET. Intet mer, intet mindre. Og det er mitt eget forum kun for Volvo. Ser absolutt ikke noe galt i å ha det, i hvert fall ikke når flere andre har både laaaaaaaaange signaturer, og linker.

BTW: Dette vil sikkert ikke admin like å lese, men mitt forrige brukernavn var VolvoTore. Etter rundt 1600 innlegg, med andre ord ganske aktiv, så stenges brukernavnet på grunnlag av posting av kjøp&salg i underforumet for Volvo. Ok, det skjedde kanskje flere ganger enn det burde, men WOW for et grunnlag å utestenge en bruker på, særlig tatt i betraktning at jeg ut i fra antall innlegg var blant de 80-90 mest aktive brukerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signaturer:

Hva er lov her:

Standard skriftstørrelse

Max 5 linjer

Link til bilklubben man er med i.

Biler man har hatt/har

visdomsord o.l

Hva er ikke lov:

Reklame for bedrifter ( gjelder ikke godkjente firmaer )

Større eller mindre skrift en det som er standard

Linker til salgssider

Linker til andre sider som ikke omhander bil.

Linker til andre forum som er nært likt Bilforumet, unntak av klubbforum

Signaturen skal være venstrestilt.

Admin vil slette deler av eller hele signaturen din ved brutt regel.

Du vil IKKE bli informert om dette.

Litt kjapt og enkelt så er vel CrZy_T kun moderator og har etter forumets sine regler ikke lov til å endre signaturer. Dette er det kun admin som skal få lov til å gjøre. Her blir en ikke informert som det står i reglene. Hva innehold din signatur da? Brøt den med det som står over?

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signaturer:

Hva er lov her:

Standard skriftstørrelse

Max 5 linjer

Link til bilklubben man er med i.

Biler man har hatt/har

visdomsord o.l

Hva er ikke lov:

Reklame for bedrifter ( gjelder ikke godkjente firmaer )

Større eller mindre skrift en det som er standard

Linker til salgssider

Linker til andre sider som ikke omhander bil.

Linker til andre forum som er nært likt Bilforumet, unntak av klubbforum

Signaturen skal være venstrestilt.

Admin vil slette deler av eller hele signaturen din ved brutt regel.

Du vil IKKE bli informert om dette.

Derfor ble signaturen slettet, og det var langt ifra første gangen for å si det sånn.. Case closed.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår