MazdaLaVista Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Har nå gått en stund og lusket på FD'er, men egentlig ikke funnet noe her til lands som frister. Selvfølgelig mest lyst på en med rattet på riktig side, så har værdt å sett litt på mobile.de. Hva skal jeg passe på? Må bilen være helt original motormessig osv for at den skal kunne godkjennes her? Visst jeg har som max pris ca 185000 ferdig regget. Hva må max pris der nede være da? Har også værdt å sett litt på forskjellige sider i england, og der er det jo plenty å velge mellom.... De er mye billigere enn i tyskland. Og for meg er det mye enklere å få hjem. Kjøre til Newcastle, båt til bergen, og der er jeg hjemme. Men er jo selvfølgelig det med rattet på feil side... Kommer ann på hvor vanskelig det er å få godkjent noe som er modifisert. Ikke så klar for å gå på en smell der. Noen som kan komme med noen innspill? Er jo en del av dere innpå her som importerer osv... Hvor mye skal evetuelt en av dere ha for å ta jobben? Slik at jeg bare sier hva jeg vil ha, også får jeg den levert ferdig regget. Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Hei. Jeg ville spart litt mere penger, og kjøpt en litt bedre bil. Hvis du vil, så kan jeg skaffe deg en fra USA. Vet om en veldig bra der borte nå. Den har nybygd motor med singelturbo. Tunet for ca. 400 RWHP. Ring meg hvis du er interresert. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Hei. Jeg ville spart litt mere penger, og kjøpt en litt bedre bil. Hvis du vil, så kan jeg skaffe deg en fra USA. Vet om en veldig bra der borte nå. Den har nybygd motor med singelturbo. Tunet for ca. 400 RWHP. Ring meg hvis du er interresert. mvh Umulig å få registrert bare for å nevne det uten å ta en dyr godkjennings tur til tyslkand. Forbanna biltilsyn. Eller hvis man kjenner noen som tar i mot penger så går det men. :) Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cartman Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Umulig å få registrert bare for å nevne det uten å ta en dyr godkjennings tur til tyslkand. Forbanna biltilsyn. Eller hvis man kjenner noen som tar i mot penger så går det men. :) Umulig å få godkjent? Tenker du da på motortuningen, eller det at den er i fra USA? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Hei. Hvorfor kan man ikke godkjenne en singelturbo FD fra USA? Man må skifte hovedlykter. Man må ha blinkere på skjermen. Avhengig av om de kontrollerer noe mer (avgass, etc) så må man ha Katalysator (midtre potta på FD). Men. Kommer man med E-merkede hovedlamper, sideblinkere, og en bil som ikke bråker/stikker flammer/etc , så er det kun få utvalgte som forstår at denne bilen ikke skal ha singelturbo,men twinturbo. Legg igjen de råeste hjulene hjemme (sett på std 16''), og ha ett ryddig motorrom så tror jeg det skal gå greit på 98% av landets biltilsyn. Det er endel USA biler allerede i Norge, og disse får skilt uten noen problemer utenom hovedlampene/sideblinkere. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg