GeoTrail Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Hvorfor er det ingen Credos kategori her? Har en Credos og har mangen spørsmål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Eller Carnival, for den del... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Notsabad Skrevet April 29, 2010 Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 Jeg kjører KIA Credos 1,8 SLX automat '96 modell. Grei bil det, men litt kjedelig, så jeg skal investere i Audi A4 i helga. Credos'en er forøvrig til salgs hvis noen er interessert i bilen eller deler fra den :) Den er identisk med denne forresten: Ler meg skakk hver gang jeg ser den reklama der :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 30, 2010 Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 Gammel tråd men... Vi trenger ikke underkategorier til hver enkelt modell som har blitt produsert. Det er svært få her inne som har Credos eller Carnival, derfor ville det i praksis blitt et dødt underforum. Og de fins det allerede mange av. Løsning? Legg det under "Kia". Enkelt og greit. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg