Andreas_1 Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Leter etter instrumenter med turteller som passer inn i polo. Disse skal visst passe over fra Golf 1. Gi en lyd om du har! PS: Kunne lagt det ut på salgs delen men får alltid akutt migrene av å gå inn der! sick Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet August 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 hellothere Bump? Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Ikke for å virke frekk, men ca 9,5 av 10 Einsere på høggern har et slikt instrument du er ute etter (Golf 1 modellår fom. 1981 med bensinmotor). Så det er ingen grunn til å bruke tid på å leite inni Internett, når det bare er å høste inn på en høgger i nærheten. Et slikt instrument bør bli ditt for 200-300kr. Men du har annen utveksling på Poloen. Nederst på meterskiva du har står det W=280, mens på Golfen står det W=250. Dette løser du elegant ved å flytte over Polo-speedometeret ditt i Golf-instrumentenheten. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet August 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Opplysninger anser jeg som nyttig... Jaja... Nei jeg vet at man kan lett finne det men gadd ikke bry meg med å finne hugger. Etter hva jeg vet så har de ikke i Bergen(eller er det en på Knarvik?) så jeg kan ikke hente. Men jeg får vel ringe rundt og se... Takker for frekkheter!:) Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Nederst på meterskiva du har står det W=280, mens på Golfen står det W=280. ..betyr ikke det at de er helt like? :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 ..betyr ikke det at de er helt like? :hammer Noe sier meg at det var en leifis!:D Men noe annet sier meg at du skjønte det... :afro Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Noe sier meg at det var en leifis!:D Men noe annet sier meg at du skjønte det... :afro Jepp.. bare mobber Sjonkel litt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Åj. Det ble visst feil der, ja. Nå er det retta. Det er tydelig at jeg ikke bør høre på musikk mens jeg poster. Blir litt mye på en gang.....;) Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg