Gå til innhold

Chrome lakkering av felger.

Ranger emnet

volvofasII

Anbefalte innlegg

Men da trenger dere ikke å svare på spørsmålet lenger.. ;)

Det var noe som lot seg gjøre, men det var noe med at det var sølv i chrom'n. Når det da ble f.eks. steinsprut på felgen så ville den bare "flasse" av. Så da hvis det er noen andre som har tenkt disse tankene så ikke tenk på det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre å kjøpe felger som kommer i crome fra fabrikk.. Er ikke så avskrekkende dyrt..

Har ett nytt ubrukt sett jeg kan selge deg for ca 10000

Har cromefelger på bilen min oig har ikke hatt noe problemer med dem.. Blir bare ikke så pene med møkk på seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 1302

Bedre å kjøpe felger som kommer i crome fra fabrikk.. Er ikke så avskrekkende dyrt..

Har ett nytt ubrukt sett jeg kan selge deg for ca 10000

Har cromefelger på bilen min oig har ikke hatt noe problemer med dem.. Blir bare ikke så pene med møkk på seg..

Og hva er så dette??? 18" 114,3x4 ????

Men ja det er best å få de ferdig ja.. Kosta vel ca. 5000kr per felg å få de crome........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆSJ... eneste stedet chrome skal være på et 4m høye pickups.... og lastebiler....

Fyk over med hvit felg lakk.... da begynner det å komme seg vettu.....

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

by the way. tror ikke du finner noen som krommer/fornikler felger. du må nokk kjøpe dem slik. eneste du kan finne er hvis du alt HAR kromma felger, så finner du verksteder som polerer dem.....

etter det jeg vet væffal...

men å kromme felger, blir bare lame.. lakken flasser nokk av etter en stund..

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider