Gå til innhold

Gatebil On-tour til Trondheim denne helgen!

Ranger emnet

Gjest MrHenrik

Anbefalte innlegg

Var jo 99% amerikanere på Lade i går, veldig kjedelig. Håper det blir mer blanda miks på Værnes neste måned.

Var vel fordi AMCAR var med og feira 30årsdag og derfor ville ha mest mulig amerikansk. Men for all del, de ikke-amerikanske bilene var kule de også, spesielt Mr. Hernes som går i pre-stage og holder bremsen som en gud for å bygge turtall og turbotrykk før han går inn i stage. Stakkars automat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så ikke noe til gatebil folkene jeg.

Du og de fleste andre som var der...savnet dem mer eller mindre :)

Var der tidligere på dagen, men på kvleden va det bare drag racing.

Stemmer...Gatebil/EMMA skulle holde på til ca. kl. 22:00 i utgangspunktet...med pga at alle bilene da ville blitt innesteng til langt ut på søndagsmorran..så valgt de fleste utstillerne å skygge banen FØR dragracet...og det ble derfor avgjort å avblåse arrangementet kl 18:00...naturlig nok :) Litt synd egentlig...da det kunne vært ett greit avbrekk..og grei pauseunderholdning :)

Noen som hvet vor gatebil folkene var.

De fleste var lokalisert oppe på gatebil-trailerne på kvelden mener jeg :)

De skulle jo ta bilder o.l til å ha i bladet.

De tok det igjen på Søndagen så det ut til :)

jaja, va iaff kult på drag da:)

Yepp...mye artig å se på ja :)

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten ting som dere burde vite egentlig da folkens,SLADD ALLE reg nr.

Det finns vel en del folk som ikke vil ha reg nr sitt utlyst til alle slags folk hvis dere skjønner hva jeg mener. Så vennligst ordne opp i deres fotoalbum osv å sladd bil nr.

Ja jeg skjønner hva du mener, og har nå fjernet bildene med regnr da jeg ikke har tid til å sladde alle.

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skjønner hva du mener, og har nå fjernet bildene med regnr da jeg ikke har tid til å sladde alle.

Takker zamot,er ikke at jeg er så utrolig redd for det da,men vet en go del andre er skeptiske på onkel å kriminelle. Da er det like greit å sladde bildene før de legges ut allikevel. Så hvis alle gjør som zamot så blir det bare bra dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider