Mkalle Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Var en tur i Haugesund igår. Hadde nettopp sett på Skyline`ene til JSI når tre veteranbiler kommer kjørende nedover gata. La meg på hjul etter dem og fant ut at den ene var en DKW Junior. En annen hadde Audiringer i fronten:P Om det var en Audi har jeg ikke peiling på.. Noen som vet hva det er? Det var en sportsbil.. Sucky mobilkamera.. Den tredje blå på bildet vet jeg heller ikke hva er.. Lignet en gammel Saab.. Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Ingen her inne som kan svare meg på hvilken bil den røde er? Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Var en tur i Haugesund igår. Hadde nettopp sett på Skyline`ene til JSI når tre veteranbiler kommer kjørende nedover gata. La meg på hjul etter dem og fant ut at den ene var en DKW Junior. En annen hadde Audiringer i fronten:P Om det var en Audi har jeg ikke peiling på.. Noen som vet hva det er? Det var en sportsbil.. Sucky mobilkamera.. Den tredje blå på bildet vet jeg heller ikke hva er.. Lignet en gammel Saab.. Hmm, den blå ser ut som ei gammel citröen padde. Men det var ikke lett å se på bildet.. Det er vel mer en cruisebil da.. Men ser ganske sportslig ut da! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Var en tur i Haugesund igår. Hadde nettopp sett på Skyline`ene til JSI når tre veteranbiler kommer kjørende nedover gata. La meg på hjul etter dem og fant ut at den ene var en DKW Junior. En annen hadde Audiringer i fronten:P Om det var en Audi har jeg ikke peiling på.. Noen som vet hva det er? Det var en sportsbil.. Sucky mobilkamera.. Den tredje blå på bildet vet jeg heller ikke hva er.. Lignet en gammel Saab.. Den røde lignet på no engelsk skit... morgan eller no? Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Den hadde Audi ringer i fronten, så jeg vil nesten tro det er en Audi.. Noen som vet om Audi produserte noen sportsbil på 50- 60 tallet? Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Jepp det er nok en Audi. Det er en her i område som har en lik en bare med hvitt tak. mvh Nikko Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Traff på 2 av dem jeg også, den med audiringer var ganske kul da! Fikk ikke helt med meg den andre. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Tror muligens jeg så disse to bilene på motorveien utenfor liertoppen idag. Stod 2stk, en blå og en rød hvis jeg ikke husker feil og snakka sammen. Så ut som 2stk padder. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Hva vil padde si? 2CV? For den blå var ingen 2CV.. Noen som vet hva den røde Audien heter? Plager ræva av meg.. Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Padde er Citröen D serie. Er en bil jeg har jævlig lyst på, syns de er dritpene! Denne sorten er penest syns jeg, med glass over lyktene Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Okei, men den blå jeg så var ingen av disse.. Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lid Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 DkW var sikkert den andre, hvis den lignet på audiene da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Mulig.. Det var en oransje DKW Junior, den runde blå, og Audien... Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Audi og DKW e det samma.... Det hette DKW før det blei Audi, samme Audiringane bare med ein strek øve... Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ROLF Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Padde er Citröen D serie. Er en bil jeg har jævlig lyst på, syns de er dritpene! Vel , i den grad drit er pent ! hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg