Mirus Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Har du lagt på sommerhjulene dine enda? Legg inn et bilde og skryt! :) Jeg jobber med å pusse ned litt rust og dritt av kalipperne for å lakkere de nå om dagen. Kan midlertidig legge ut et bilde fra i går. Måtte prøve felgene før jeg setter på senkesettet. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Nice! Ble pent det der! :) Ikke satt på sommerdekk enda! Litt i tvil om jeg skal sandblåse og lakke dem..eller om jeg skal sette dem på i helga.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Når jeg først har fått nye sommerhjul så måtte jeg jo montere dem på når jeg forhåpentligvis ikke ser noe mer snø på mange mnd. Jobber med saken å få den senket mer, ser jo nesten ut som en traktor nå, men bedre enn med vinterdekk uansett:) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Originally posted by Baldrick Når jeg først har fått nye sommerhjul så måtte jeg jo montere dem på når jeg forhåpentligvis ikke ser noe mer snø på mange mnd. Jobber med saken å få den senket mer, ser jo nesten ut som en traktor nå, men bedre enn med vinterdekk uansett:) Ser skikkelig ut som famile på tur jo.. man fjerner da takstativet med mindre det er 100% nødvendig å ha det på.. Ser urteit ut å kjøre med det på hele tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Originally posted by Ascona Ser skikkelig ut som famile på tur jo.. man fjerner da takstativet med mindre det er 100% nødvendig å ha det på.. Ser urteit ut å kjøre med det på hele tiden. Familie på tur med varebil og kun to seter?? Heldigvis er vi ikke store familen... Grunnen til at takstativet sto på var at jeg la om til sommerdekk samme dag jeg kom hjem fra fjellet, og ikke hadde fått tatt det av da jeg tok bilder. Så jeg kjører ikke akkurat rundt med det hele tiden... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Here is my bella. :) Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Jeg har vist ikke somerdekk lenger :( :( :( Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Originally posted by Andy156 Here is my bella. :) Pen bil Andy... Det er etter senking og alt? Blei perfekt. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Originally posted by Jonte Pen bil Andy... Det er etter senking og alt? Blei perfekt. Thanks! :) Ja, er drit fornøyd for å si det kort. Skulle hatt noen bilstein sprint dempere, men de orginale får duge så lenge. Ellers har det vært en så og si feilfri bil i 4,5 år! Forza! :D Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Originally posted by Andy156 Here is my bella. :) Aaaah, deilig feilg valg - MOMO M1 passet perfekt :D Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 æddæ bædda... sommer dekka mine.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Originally posted by famir Har du lagt på sommerhjulene dine enda? Legg inn et bilde og skryt! :) Jeg jobber med å pusse ned litt rust og dritt av kalipperne for å lakkere de nå om dagen. Kan midlertidig legge ut et bilde fra i går. Måtte prøve felgene før jeg setter på senkesettet. Hvem eier kadetten? Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mars 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Originally posted by Fyrsten Hvem eier kadetten? It`s mine. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 har lagt om til sommerhjul ja.... :) kjører på 195/50-16 (noe som egentlig er alt for liten dim.,men hadde de dekka liggende å slenge...så,hvorfor ikke...) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Mine sommerdekk.... *gremmes* Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg