Guffen Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Har nettopp kjøpt bilen, så jeg begynner med horing nå... Skal kjøpe nye dempere så skal fjærene kappes ca. 10cm (det sammae som mazdan):D +++lakk osv. Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Originally posted by 1302 17 tomms Crome.. Hadde passa bra på den stygge brakka til han der bergensern. Den der med de dragegreiene på sida ja, 3 serie cab.. Styggeste saken i verden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Ascona?? DET er tøfft det.. (for de som har skinnvest, fjonbart og mokasiner..) Kjør hardt gutten min og diss andres biler når du blir gammel nok til å kjøpe deg din egen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Originally posted by 1302 Ascona?? DET er tøfft det.. (for de som har skinnvest, fjonbart og mokasiner..) Kjør hardt gutten min og diss andres biler når du blir gammel nok til å kjøpe deg din egen.. Se http://Http://grombil.no/vette du.. Det er bilen min. (en av dem) Forøvrig, jeg skal ha meg en god gammel Ascona igjen og.. Helst en A, men tar gjerne til takke med en B.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Originally posted by 1302 17 tomms Crome.. Jeg har sett penere felger. Ligner på hjulkapsler fra Biltema. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Jeg har sett penere felger. Ligner på hjulkapsler fra Biltema. For å være ærlig tror jeg faktisk ikke jeg har sett styggere hjulkapsler enn de felga der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Originally posted by Walter_Melon Veldig fin bil! ...enda finere hvis den hadde vært rød, men skal ikke klage.. :op Akkurat det bildet her syns jeg du var heldig med: :p http://www.grombil.no/vette/P1001050.jpg Jaja, jeg var bare ute en liten tur for å ta noen bilder, ikke no stort opplegg liksom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Det som er fett med crom felger......folk legger merke til det.... Men det er som med alt annet......de som ikke har smak liker det ikke. Noen liker alt kjedlig og grått, eller enda værre hvitt....andre liker det litt uvanlige. Sånn er vi mennesker forkjellige.....men å samenligne de felgene der med hjulkapsler fra biltema det er vel som å sammenligne en 1000 lapp med en svensk 20 kroning fordi begge er lagd av papir. Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Originally posted by just crusing Det som er fett med crom felger......folk legger merke til det.... Ikke dra forhastede slutninger nå. Har noen sagt noe om chrom? Det er designet som er stygt. Men det er som med alt annet......de som ikke har smak liker det ikke. Noen liker alt kjedlig og grått, eller enda værre hvitt....andre liker det litt uvanlige. Sånn er vi mennesker forkjellige..... Det rimer. Du kan bli en stor hip-hop-musiker, og hva er vel hip-hop-kulturen uten BMWer og forkromma felger? men å samenligne de felgene der med hjulkapsler fra biltema det er vel som å sammenligne en 1000 lapp med en svensk 20 kroning fordi begge er lagd av papir. I motsetning til myntenheter synker felger fort i verdi, og de felgene der er omtrent like kurante som 20 svenske kroner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Originally posted by just crusing Det som er fett med crom felger......folk legger merke til det.... Men det er som med alt annet......de som ikke har smak liker det ikke. Noen liker alt kjedlig og grått, eller enda værre hvitt....andre liker det litt uvanlige. Sånn er vi mennesker forkjellige.....men å samenligne de felgene der med hjulkapsler fra biltema det er vel som å sammenligne en 1000 lapp med en svensk 20 kroning fordi begge er lagd av papir. har du noen gang tenkt på hvorfor folk LEGGER merke til dem?... de ler av dusten som kjører rundt med flower power logo i speil format på hjula sine!... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Originally posted by rdl har du noen gang tenkt på hvorfor folk LEGGER merke til dem?... de ler av dusten som kjører rundt med flower power logo i speil format på hjula sine!... Hehe... det er utrolig hvordan du legger merke til ting andre fullstendig overser. "flower power logo..." :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 HEHE dere er artige dere.....om designet på de felgene er er kule eller ikke det er jo smak og behag......men jeg snakket om crome generelt jeg....men veit ikke helt hvor du får det flower power greiene fra.......røyka litt mye? De felgene har oppnåd mange posetive komentarer fra mange forskjellig typer mennesker. Men det er faktisk svært få utenlandske som har likt dem......de syns det er fetere med vanlig alu i 18" og helst mest mulig racing utseende på felgene.....man skal ikke alltid dømme folk vet dere.... Men uansett....hvem bryr seg.....eier syns de er fete og mange andre....kjedlig vis alle skulle likt det samme. Ehh en ting tror blander hip hopp og rap........se på de finske kara de driver jo med hip hop.....og de kjører AUdi TT. Å kjeldige grå alu felger... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Skiftet til sommerdekk for en uke siden. Er heldigvis bart på alle veier her selv om det ligger igjen en del snø utenfor veiene. Fikk dessverre med piggdekk da jeg kjøpte bilen, og orket ikke å høre på den fæle raslingen og knasingen lenger. Bilen er ikke senket (kun originalt sportsunderstell), felgene er originale 17", så ikke mye modifisert her! :D :D Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Originally posted by just crusing HEHE dere er artige dere.....om designet på de felgene er er kule eller ikke det er jo smak og behag...... Det er et udiskutabelt faktum at felgene ikke er kule på akkurat den bilen. På en syttitalls Lincoln, derimot. men jeg snakket om crome generelt jeg.... Det gjør ikke vi. men veit ikke helt hvor du får det flower power greiene fra.......røyka litt mye? Det er godt mulig at du har røyka litt mye, ja. Ta felgene nærmere i øyesyn, ikke la deg blende av alt det blanke inne i hjulet, bruk solbriller hvis nødvendig. Felgene har samme form som en blomst, derav uttrykket "flower power". Ehh en ting tror blander hip hopp og rap........se på de finske kara de driver jo med hip hop.....og de kjører AUdi TT. Å kjeldige grå alu felger... Ehh selv! Her er det du som blander. Jeg snakker om det genuine hip-hop-miljøet, ikke om noen finner med identitetsproblemer. Men, ville du like at jeg heller drar paraleller med rap isteden? Er det noe bedre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Se http://Http://grombil.no/vette du.. Veit ikke om DET var noe bedre enn Asconaen.. Sett signaturen min?? Men det er suverent at det er så mange som har noen formening om felgene mine.. (og bilen) Hadde vært usansynelig kjipt å brukt så mye tid(og penger) på en bil som ingen hadde giddi å ment noe om.. Og det var akkurat det som var meninga når jeg starta med bilen også, den SKAL provosere.. Takker så mye.. ser ut til at jeg nærmer meg målet,.. Gleder meg til å høre igjen fra dere når den ruller ut av garagen etter vinterens arbeider.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg