Gå til innhold

Vår og sommerhjul

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by TG1

har lagt om til sommerhjul ja.... :)

kjører på 195/50-16 (noe som egentlig er alt for liten dim.,men hadde de dekka liggende å slenge...så,hvorfor ikke...)

HAAAAHAAAAAA!!!!!! Stygge felger... samma som morra mi har på vinter felga sine. ROTARY RACING eller hva faen dem heter...

post-1822-1380485106303_thumb.jpg

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

HAAAAHAAAAAA!!!!!! Stygge felger... samma som morra mi har på vinter felga sine. ROTARY RACING eller hva faen dem heter...

ja...? så....?

hva bryr det deg din jævla ****** ????

såvidt jeg vet så har vel Loppa også sånne felger,men har ikke sett at du har kritisert felga hans....?!?

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

Bilen din er i alle fall finere enn bilen til moren hans. :D

haha :D takker :D

btw så er det der de felgene jeg fikk med bilen da jeg kjøpte den i fjor høst.. og,har ikke hatt råd til å kjøpe meg nye felger ennå. andre ting som må prioriteres. men,nye felger kommer så snart jeg har penger til overs.....:rolleyes:

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sommerhjula på siden slutten av januar jeg :D Dårlig med snø og is på Stord i vintermånedene....

Fjorårsbilde dette her, ser jeg må få den ned noen hakk bak. Har forøvrig nettopp fjernet dekoren, er sugen på en ny design for 2003...

attachment.php?s=&postid=16564

Haakon O.

90 Eunos Cosmo 20B Type-S

88 Mitsu Colt dB-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider