TAm Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Har kjørt på sommerdekk i 1 uke nå, deilig.... :D Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Originally posted by TG1 har lagt om til sommerhjul ja.... :) kjører på 195/50-16 (noe som egentlig er alt for liten dim.,men hadde de dekka liggende å slenge...så,hvorfor ikke...) HAAAAHAAAAAA!!!!!! Stygge felger... samma som morra mi har på vinter felga sine. ROTARY RACING eller hva faen dem heter... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Originally posted by famir It`s mine. Hey.... Send pm hvis du skal selge.. Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mars 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Originally posted by Fyrsten Hey.... Send pm hvis du skal selge.. Nei den grombørsa der skal jeg beholde! :D Den har blitt restaurert de siste tre årene, så det må være en av norges peneste orginale Kadetter! 110% strøken. Som ny! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 kan nevne at jeg en kadett som var antagelig likså strøken? Stått i 14år, når jeg kjøpte den, Solgt igjen nå.. Hadde den kun en liten stund :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Bilder ifra ifjor men har ikke fått lagt ut noen fra i år enda.... Hatt sommerdekk et par uker alt.. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Originally posted by rdl HAAAAHAAAAAA!!!!!! Stygge felger... samma som morra mi har på vinter felga sine. ROTARY RACING eller hva faen dem heter... Her må folk tåle drittslenging. :D (Du er fæl, Robert!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Originally posted by famir Nei den grombørsa der skal jeg beholde! :D Den har blitt restaurert de siste tre årene, så det må være en av norges peneste orginale Kadetter! 110% strøken. Som ny! Skikkelig fin syttitalls spy-orange farge, til og med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Originally posted by rdl HAAAAHAAAAAA!!!!!! Stygge felger... samma som morra mi har på vinter felga sine. ROTARY RACING eller hva faen dem heter... ja...? så....? hva bryr det deg din jævla ****** ???? såvidt jeg vet så har vel Loppa også sånne felger,men har ikke sett at du har kritisert felga hans....?!? Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Bilen din er i alle fall finere enn bilen til moren hans. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Bilen din er i alle fall finere enn bilen til moren hans. :D haha :D takker :D btw så er det der de felgene jeg fikk med bilen da jeg kjøpte den i fjor høst.. og,har ikke hatt råd til å kjøpe meg nye felger ennå. andre ting som må prioriteres. men,nye felger kommer så snart jeg har penger til overs.....:rolleyes: Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Jeg fikk på sommerfelger i går!! Det ble skikkelig bra, bortsett fra at det ikke er noe fint vær da.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Har hatt sommerhjula på siden slutten av januar jeg :D Dårlig med snø og is på Stord i vintermånedene.... Fjorårsbilde dette her, ser jeg må få den ned noen hakk bak. Har forøvrig nettopp fjernet dekoren, er sugen på en ny design for 2003... Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 Tøff den dekoren da? Hvordan fortsatte de stripene bak på bilen, bilde? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg