Eye Candy Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Nee dette starter å dra seg ned på det useriøse stadiet. Der for dere være alene-:ass Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Originally posted by just crusing Nee dette starter å dra seg ned på det useriøse stadiet. Der for dere være alene-:ass Det bringer på bane at dere to har smaken plassert akkurat der -> :ass Midt mellom skinkene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Da var endelig sommerdekka på igjen!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by rdl æddæ bædda... sommer dekka mine.. :roll: Harde ord fra en som låner bilen til mamma! Brutale tromler du har bak, kommer de fra en damesykkel? Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Muligens off topic , men er ikke rdl bmx-cross gutten som blei sparket ut av forumet etter hans uforglemmelige utredninger om GiO(for ett års tid tilbake)?? Burde hverfall forklare kveruleringa hans.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by NoLimit Da var endelig sommerdekka på igjen!! :D Det er gutten som kan velge felger. Slik skal det se ut. thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Det er gutten som kan velge felger. Slik skal det se ut. thumpsup Ja syns de felgene kler bilen bra jeg. Gamle og sikkert felger som er ute av mote for LENGE siden. Men syns bilen kler dem. (De fulgte med da jeg kjøpte bilen) Deilig å endelig få dem på!!! Litt bedre enn 15" ja! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Satt på sommerdekka jeg og!! Fint? Hehe! Er det noen som har noen greie felger som passer til Fiesta er jeg kanskje interisert... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by 1302 Muligens off topic , men er ikke rdl bmx-cross gutten som blei sparket ut av forumet etter hans uforglemmelige utredninger om GiO(for ett års tid tilbake)?? Burde hverfall forklare kveruleringa hans.. første jeg må si er..... NO SHIT SHERLOCK!!!! og... jeg ble overhodet ikke sparket pga gio. derimot dreit jeg ut noen sjeler som mente jeg KUN hadde det i kjeften....! men ettersom jeg ikke fikk brukt no bil fikk jeg jo lekt meg med sykkel...... (ikke at kjøringa var no særlig etter å ha eid sykkel i bare noen dager....) menmen.... SKulle derimot vært digg å kjøre NÅ.. som jeg kjenner fanskapen.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by espen :roll: Harde ord fra en som låner bilen til mamma! Brutale tromler du har bak, kommer de fra en damesykkel? veeeel.. grunnen til at jeg låner hennes e : 1. Bilen har henger feste.. praktisk å reise med henger da man kjører MX 2. Bilen min er under opppusing... kjipt on dem rusta no mere uten lakk som den gjorde med .. 3. Alle andre biler jeg har er som regel ikke gate regga men derimo bane biler... No mere du ikke skjønte i denne sammenheng?... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by NoLimit Ja syns de felgene kler bilen bra jeg. Gamle og sikkert felger som er ute av mote for LENGE siden. Men syns bilen kler dem. (De fulgte med da jeg kjøpte bilen) Deilig å endelig få dem på!!! Litt bedre enn 15" ja! :D felgene dine har et fett mønster. men jeg har aldri hatt sansen for akkurat DE felgene der... Eikene stikker faen meg mere ut enn felg kanten og dekket!..... Hadde dem vært innafor. hadde dem ligna litt på de gamle BBS felgene... men finere hadde dem vært.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by rdl 3. Alle andre biler jeg har er som regel ikke gate regga men derimo bane biler... Hva slags banebiler er det du har da, er det noe gromt? Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by eirikoo Hva slags banebiler er det du har da, er det noe gromt? akkurat NÅ har jeg ingen... men du kan jo at en titt på lista jeg har i signaturen. kan du få elle melle deg frem.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eplejus Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Må få på noen breiere hjulspacere bak, så blirre bra! :D Siter -Nissan 200SX S14A '99 http://www.eplejus.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by rdl derimot dreit jeg ut noen sjeler som mente jeg KUN hadde det i kjeften....! Du dreit ikke ut noen andre enn deg selv du, og du er på god gli på nytt igjen. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg