le0n Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Kjører fortsatt på vinterhjula jeg, driver og sliter dem ut :D Hatt et par skøyale skumle saker i dag.. Altid like morro :D Men har kjøpt nye felger, som jeg henter og betaler den 15 apr.. De utvalgte ble disse: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Originally posted by Guffen ikke helt amazon stil men.... (og noe mørkt da) 17" disse felgene har jeg da sett før, men hvor. ha, avataren min. din tyv!!! Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Er det meg eller kommer dette til å utarte seg til en ny krangel mellom rdl og jonte:rolleyes: Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Originally posted by rdl felgene dine har et fett mønster. men jeg har aldri hatt sansen for akkurat DE felgene der... Eikene stikker faen meg mere ut enn felg kanten og dekket!..... Jepp! :D Og det er nettopp derfor jeg har valgt å beholde dem. Syns de kler bilen bra jeg! Så orker ikke kaste bort penger på å kjøpe andre 18" felger når jeg er fornøyd med de jeg har. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Hvorfor helevete ble posten min sletta der jeg svarte til jonte? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Originally posted by rdl Hvorfor helevete ble posten min sletta der jeg svarte til jonte? Fordi du maser som en liten drittunge? Ikke vet jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Originally posted by Majestet Fordi du maser som en liten drittunge? Ikke vet jeg. nei. men fordi jeg svarte for meg selv da jonte prøver å drite meg ut!... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Originally posted by rdl nei. men fordi jeg svarte for meg selv da jonte prøver å drite meg ut!... Slapp av mann, du klarer det helt fint selv. Hold kjeft nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Originally posted by Majestet Slapp av mann, du klarer det helt fint selv. Hold kjeft nå :) hva om du kansje holder kjeft?. så slutter jo denne tråden å fyke av sporet... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Originally posted by rdl hva om du kansje holder kjeft?. så slutter jo denne tråden å fyke av sporet... Vi kan gjøre en avtale? Hvis jeg holder kjeft, så slutter du å lire av deg tonnevis med urin? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 Originally posted by Fyrsten Pen ammo da, litt hoey kanskje??? Slik da...? Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 Originally posted by Guffen Slik da...? Myyyyyyyyeeeee bedre.... ;) :D :D :D Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 Originally posted by Majestet Vi kan gjøre en avtale? Hvis jeg holder kjeft, så slutter du å lire av deg tonnevis med urin? :) hehe pent, hvor mye må du ut med for et pen amazon? Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 Originally posted by KinG^KaoZ hehe pent, hvor mye må du ut med for et pen amazon? Pen Amazon? Er det et lurespørsmål? :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Pen Amazon? Er det et lurespørsmål? :confused: hahahaha...... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg